  • 11. Data: 2011-03-26 11:51:23
    Temat: Re: Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    > Dobrze myślę, że celem jest instalacja palników ksenonowych?

    Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 12. Data: 2011-03-26 11:52:00
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-26 09:48, JK pisze:

    > IMHO nawet jeśli fizycznie byłoby to możliwe (w co bardzo wątpię) to
    > skąd weźmiesz homologację?

    Nie wezme ...

  • 13. Data: 2011-03-26 11:59:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-26 11:51, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

    To tak na szybko - wykręć lampę, ogołoć z elektryki (silniczek
    regulacji, itp.). Odrobina Ludiwika i pokruszony na drobne kuleczki
    styropian do środka + woda. Wytrząść solidnie. Potem płukać, płukać,
    płukać. Na ostatnie dwa płukania poświęcić parę(naście) litrów wody
    demineralizowanej - w ten sposób unikniesz zacieków w środku lampy.
    Porządnie osuszyć, zamontować, wyregulować, zadbać o dobry kontakt na
    kostkach. I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.
    Jeden z grupowiczów zamontował te żarówki do swojego Roomstera i jest
    zachwycony w porównianiu ze zwykłymi żarówkami. Tylko u niego nie było
    potrzeby czyścić lamp, bo auto niemal nowe.
    Jak się boisz o częste przepalanie żarówek, to sobie zamontuj diodowe
    DRL i w dzień na nich jeździj.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-03-26 12:09:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Mar 2011 11:59:13 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    >To tak na szybko - wykręć lampę, ogołoć z elektryki (silniczek
    >regulacji, itp.). Odrobina Ludiwika i pokruszony na drobne kuleczki
    >styropian do środka + woda. Wytrząść solidnie.

    stara rada chemiczna - wrzucic do wody skrawki papieru.

    >Potem płukać, płukać,
    >płukać. Na ostatnie dwa płukania poświęcić parę(naście) litrów wody
    >demineralizowanej - w ten sposób unikniesz zacieków w środku lampy.

    rada dobra, ale po co tak duzo wody ? litr by pewnie wystarczyl.

> [...]
    >Jeden z grupowiczów zamontował te żarówki do swojego Roomstera i jest
    >zachwycony w porównianiu ze zwykłymi żarówkami.

    Ale przeciez one tyle samo swiatla daja, no moze 15% wiecej, bo na
    tyle norma pozwala.

    Po prostu - sa auta w ktorych swiatla jakies slabe i nic nie pomaga
    :-(

    J.

  • 15. Data: 2011-03-26 17:33:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 12:09, J.F. pisze:

    > Po prostu - sa auta w ktorych swiatla jakies slabe i nic nie pomaga
    > :-(

    Palniki pomagaja ;>

    --
    Karolek

  • 16. Data: 2011-03-26 19:39:55
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO nawet jeśli fizycznie byłoby to możliwe (w co bardzo wątpię) to skąd
    > weźmiesz homologację?

    po co mu homologacja, skoro i tak chce kombinować z allegrowymi xenonami...
    bo po co innego chciałby to robić?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 17. Data: 2011-03-26 20:27:51
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-26 11:49, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > No wlasnie sprzedawcy twierdza ( i czesto pisza to w opisach ) ze nie
    > pasuja - ponoc caddyk ma cofnieta maske czy cus ....
    >
    > Nie chce ryzykowac, stad pytanie moje.

    A co ryzykować - znajdź na Alledrogo takie jak Cię interesują w swoim
    pobliżu, wyjmij swój jedź do gościa/sklepu co to sprzedaje przymierz ze
    swoim i tyle.

    Pozdrawiam !

  • 18. Data: 2011-03-26 21:25:07
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    > Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > po co mu homologacja, skoro i tak chce kombinować z allegrowymi
    > xenonami... bo po co innego chciałby to robić?

    Dokladnie to chce zrobic, z pelna premedytacja ....

    Wole miec niehomologowane lampy i cos widziec (a jednoczesnie nie
    oslepiac innych - soczewki) niz jezdzic po omacku.

  • 19. Data: 2011-03-26 21:25:30
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-03-26 20:27, Czarek Daniluk pisze:

    > A co ryzykować - znajdź na Alledrogo takie jak Cię interesują w swoim
    > pobliżu, wyjmij swój jedź do gościa/sklepu co to sprzedaje przymierz ze
    > swoim i tyle.
    >
    > Pozdrawiam !

    http://allegro.pl/lampy-przednie-caddy-polo-sedan-95
    -01-ringi-chrom-i1505374732.html

    Sa o 100 drozsze niz odpowiednie do polo ....

    cos w tym musi byc

  • 20. Data: 2011-03-26 21:33:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-26 21:25, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Sa o 100 drozsze niz odpowiednie do polo ....
    >
    > cos w tym musi byc

    Kombinujesz i żałujesz ??
    Przecież to są identyko lampy jak do polo classic czyli sedan.

    Jak chcesz drutować - możesz kupić 4 reflektory od FSO1500 po jakieś
    25zł ze sztukę i wpasować w otwory ;)

    100zł różnicy to nie jest wielka kwota ;)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Chcesz widzieć czy chcesz oszczędzać kasę ??