  • 141. Data: 2010-12-25 11:57:46
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2010-12-20 12:44, onion pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=iZB2p3gJyXM

    A kto tam i po co trąbi?

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 142. Data: 2010-12-25 14:42:21
    Od: haine <h...@d...pl>

    On Fri, 24 Dec 2010 11:15:00 +0000, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego
    >radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

    W nocy za sobą i tak widzisz jedynie dwa światła, tak samo jak w
    przypadku każdego normalnego auta.

    haine

  • 143. Data: 2010-12-25 17:15:24
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 22.12.2010 23:56, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Ja widzę sporą różnicę pomiędzy podcięciem ręcznym na pustej drodze, a
    > robieniem z ulicy toru. That's all.

    No jak pustej, skoro ktos go na tym czapnal...

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 144. Data: 2010-12-27 10:01:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Oczywiście, bawił się w poślizgi na drodze publicznej w obecności
    > innych użytkowników drogi.

    Bez wpływu na ich bezpieczeństwo.

    "klkuset metrów" to przy ok 25km/h nawet po przygotowanym lodowisku by
    nie przejechał.

    > Nie, nie - to Ty coś zakładasz...
    >
    > Złamał.

    Jakie?

    > Tyle, że od złamania przepisu do natychmiastowej kary droga
    > długa i zależna od okoliczności. Gdybyś być może więcej przebywał w
    > tamtejszych realiach, to takich pytań byś nie zadawał.

    Ocho, ty widzę się znasz na wszytskim, nawet na "tamtejszych realiach".

    > No cóż, zabawy w poślizgi na drodze publicznej w obecności/otoczeniu

    Ocho, już mamy "otoczenie".

    > innych użytkowników drogi chyba nie należą do standardów zachowań
    > racjonalnych i bezpiecznych...

    No więc, Futrzaku, konkretnie, jakie było niebezpieczeństwo dla tych
    użytkowników co to go "otaczali"?

    > Nie mam pojęcia co powinieneś - w końcu sam odpowiadasz za swoje
    > zachowanie. Do tego powinieneś posiadać świadomość tego, co jest
    > akceptowane przez społeczeństwo i przez władze realizujące prawo
    > zatwierdzone przez obywateli.

    ROTFL!

    "Zatwierdzone przez obywateli" :)

    \SK

  • 145. Data: 2010-12-27 10:06:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-27 10:01, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Bez wpływu na ich bezpieczeństwo.

    Policja była innego zdania.

    > "klkuset metrów" to przy ok 25km/h nawet po przygotowanym lodowisku by
    > nie przejechał.

    Bez kozery mógł napisać z kilometra.

    > Jakie?

    Policja mu już tłumaczyła,

    > Ocho, ty widzę się znasz na wszytskim, nawet na "tamtejszych realiach".

    A ja widzę, że dalsza dyskusja bez bezcelowa, tak więc bez żalu
    ucinam tę pasjonującą polemikę.

  • 146. Data: 2010-12-28 11:19:20
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zaś jazda kapelusznika powoduje poślizg niekontrolowany od razu.

    Jeśli przyjmujemy najpopularniejszą definicję, że jazda kapelusznicza
    to "wolno, wolniutko, wolniej niż wymagają tego warunki" to owszem,
    może denerwować, ale nie widzę powodu dla którego taka jazda miałaby
    powodować poślizg niekontrolowany.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 147. Data: 2010-12-28 20:57:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 10:19:20 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    > to "wolno, wolniutko, wolniej niż wymagają tego warunki" to owszem,
    > może denerwować, ale nie widzę powodu dla którego taka jazda miałaby

    Powoduje, bo kapelusznik jedzie wolniutko, ale nie na tyle, żeby go warunki
    nie zaskoczyły. Nagła zmiana nawierzchni i panika, jazda na zablokowanych
    kołach, czy też mielenie kołami skręconymi przy radosnej jeździe na wprost.

    Niestety, nawet prostej umiejętności wyciągania auta z poślizgu na prostej
    nawet 1% kierowców nie przetrenuje...

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2010-12-28 21:29:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 20:57:48 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    >
    >Niestety, nawet prostej umiejętności wyciągania auta z poślizgu na prostej

    Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
    poblizu.

    Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
    zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
    w sprzyjajacych warunkach :-P

    J.

  • 149. Data: 2010-12-29 01:40:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 21:29:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > Po pierwsze - gdzie przetrenowac ? Nie kazdy ma nieuzywane lotnisko w
    > poblizu.

    GOTO Orlen - 10zł i kup 'Szerokiej Drogi' Sobiesława Zasady. Na byle drodze
    możesz poćwiczyć.

    > Po drugie - czemu nie trenowales ? Ty kapeluszu - jechales, drobna
    > zmiana warunkow cie zaskoczyla i potrafiles opanowac prostego poslizgu
    > w sprzyjajacych warunkach :-P

    Bo głupi byłem. Teraz potrenowałem, efekty przerosły moje oczekiwania.

    A tak przy okazji - przetestowaliśmy z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max.
    Jadąc ściera Cypek robił czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jadącego
    swoim własnym Mondeo.

    --
    ___________ (R)

  • 150. Data: 2010-12-29 10:31:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 01:40:27 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >GOTO Orlen - 10zł i kup 'Szerokiej Drogi' Sobiesława Zasady. Na byle drodze
    >możesz poćwiczyć.

    A gdzie ja znajde 5 pasowa droge nieodsniezona droge zeby w czasie
    cwiczen nie pocalowac barierki ? :-)

    >Bo głupi byłem. Teraz potrenowałem, efekty przerosły moje oczekiwania.

    Znaczy sie co - FWD jest doskonale kontrolowalne, prawie tak jak RWD ?

    >A tak przy okazji - przetestowaliśmy z Cypkiem RWD i FWD. FWD kupa max.
    >Jadąc ściera Cypek robił czasy o 5 sekund lepsze od siebie samego jadącego
    >swoim własnym Mondeo.

    Ale tu nie wyscigi.

    Poczekaj na nastepny opad sniegu i gololedzi, wypusc Cypka sierra na
    A4, jak sie odwazy dojechac do Legnicy szybciej niz mondkiem to sierra
    5% lepsza, jak przy tym ja rozwali - to byla 10 razy gorsza ...

    Mozecie tez sprobowac ponownie udac sie na trening - ale liczy sie
    czas pierwszego przejazdu, lacznie z wyciaganiem z zaspy :-)

    J.