  • 131. Data: 2010-12-24 23:11:23
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 17:18:32 +0100, Krasnal z Krakowa napisał(a):

    > ulcę niedaleko chodnika. Wariat poszedł pobiegać po śniegu - jogging. Przy
    > zakręcanie na ręcznym nawet doświadczony kierowca niegdy w pełni nie panuje nad
    > samochodem.

    ROTFL. Powiedz to komuś, kto w rajdach jeździ.

    --
    ___________ (R)

  • 132. Data: 2010-12-24 23:11:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 02:03:30 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Bzdura.

    Twoja argumentacja mnie powaliła :D

    --
    ___________ (R)

  • 133. Data: 2010-12-24 23:12:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 19:11:01 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Poślizg kontrolowany w warunkach drogowych, czyli na śliskim typu
    > śnieg, śnieg na lodzie itp. ma to do siebie że w każdej chwili, przy
    > niewielkiej zmianie nawierzchni może się zamienić w niekontrolowany.

    Zaś jazda kapelusznika powoduje poślizg niekontrolowany od razu.

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2010-12-24 23:12:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 00:46:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > Chyba ze z przeciwka wyjedzie ciezarowka ..

    A co to ma za znaczenie?

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2010-12-24 23:13:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:22:21 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ciężarówka to opół biedy - są spore szanse, że ucierpi wtedy tylko
    > mistrz. Gorzej jak pojawią się np. piesi....

    Kapelusznik wówczas nacisnie hamulec i z przerażona miną i terkoczącym
    ABS-em przejedzie po nich.

    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2010-12-24 23:14:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:36:02 +0000, kamil napisał(a):

    > W FWD? Dobre sobie, mnie sie po dlugich godzinach cwiczen na placach i
    > torze w subaru zdazaja bledy, ktore moga kosztowac kogos zycie na
    > publicznej drodze. A to jest samochod projektowany z mysla "ma
    > zapierdalac w rajdach po sniegu".

    No i? To, że jesteś dupa, a nie kierowca nie oznacza, że inni są takimi
    samymi łajzami.

    --
    ___________ (R)

  • 137. Data: 2010-12-24 23:18:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 00:29:31 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Bardzo miernych. Acz ostatnio takie zabawy uratowały mi tyłek.

    Ja po godzince pocenia się nad gównianym FWD doszedłem w końcu do tego, że
    wyciągam Berlingo z poślizgu bocznego przy kącie ok. 60 stopni od kierunku
    jazdy. Dla wielu to już sytuacja bez wyjścia.

    Co ciekawe, w ścierce RWD miałem kłopot, żeby do takiego poslizgu, w tych
    samych warunkach doprowadzić. Inna sprawa, że kiedy już się doprowadzi, to
    trzeba o wiele szybszych reakcji, żeby z poślizgu wyjść.

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2010-12-24 23:20:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 22:44:53 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Krzysiek, czesto masz racje. Ale ja uwazam, ze nawet jak jestes mistrzem
    > kierownicy to nie rob z drogi toru. Zatem moje rownanie powinno byc
    > zgodne z filozofia jazdy po dordze publicznej.

    Dlaczego panowanie nad pojazdem uznajesz za robienie z jezdni toru?

    --
    ___________ (R)

  • 139. Data: 2010-12-24 23:22:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 22:50:18 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Oczywiście, bawił się w poślizgi na drodze publicznej w obecności
    > innych użytkowników drogi.

    To, że dla Ciebie poślizg oznacza niebezpieczeństwo nie oznacza, że kazdy
    jest taką łajzą jak Ty.

    --
    ___________ (R)

  • 140. Data: 2010-12-25 00:27:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-24, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Policja - widmo?
    >
    > Tak wyglada pojazd policji w UK:
    >
    > http://images.paultan.org/images/Volvo_V70_Police_1_
    Large.jpg

    > Oklejony odblaskowa folia. Jesli nasz bohater nie zauwazyl oczojebnego
    > radiowozu, to na jego "pustej drodze" moglo byc jeszcze calkiem sporo osob.

    Ale ta policja była kilkaset metrów za nim.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski