  • 11. Data: 2015-01-11 15:09:30
    Temat: Re: Słaby sygnał DCF?
    Od: w...@g...com

    Nie wyczuwam, jak się rozchodzi ta prawie czterokilometrowa fala.
    Ugina się czy odbija od betonowych bloków?
    Wczoraj przed 13:00 przeniosłem wskazówkowca do pokoju z oknem na pólnocny wschód, na
    szafkę najdalej od tego okna, w rogu pokoju.
    Ze zdziwieniem stwierdziłem po kilkunastu minutach, że zegar złapał czas a przez dwa
    tygodnie na parapetach okien, wycelowany w stronę Monachium nie potrafił.
    Termometr z DCF w tym samym "czułym" miejscu dalej nie odbiera.