  • 1. Data: 2015-01-01 23:55:03
    Temat: Słaby sygnał DCF?
    Od: w...@g...com

    Od prawie 2 tygodni trzy zegary DCF nie chcą się synchronizować (Warszawa).
    Ani w stałych miejscach umieszczenia ani w żadnym innym, gdzie kiedyś był chyba
    mocniejszy sygnał.
    Synchronizuje się tylko budzik za kilkanaście zł z Lidla, też nie w każdej
    lokalizacji w mieszkaniu.
    Czy ktoś zauważył osłabienie mocy nadajnika czy to wina złej propagacji przy
    aktualnej pogodzie?

  • 2. Data: 2015-01-02 00:17:07
    Temat: Re: Słaby sygnał DCF?
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-01 o 23:55, w...@g...com pisze:
> [...]
    lokalizacji w mieszkaniu.
    > Czy ktoś zauważył osłabienie mocy nadajnika czy to wina złej propagacji przy

    Prawdopodobnie masz za niskie ciśnienie we wskazówkach, ot i co.

    JK

  • 3. Data: 2015-01-02 11:23:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    lokalizacji w mieszkaniu.
    > Czy ktoś zauważył osłabienie mocy nadajnika czy to wina złej propagacji przy

    Niestety z DCF w Polsce jest różnie, raz jest lepiej trzy razy gorzej.
    A zakłóceń niestety coraz więcej.
    Tu masz opisane te problemy.

    http://www.itl.waw.pl/publikacje_pliki/statutowe/pli
    ki/258.pdf

  • 4. Data: 2015-01-02 16:05:52
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    Mój Lidlowy zegar pokazuje antenkę więc jest zsynchronizowany. Naręczny
    Protrek synchronizował się 30.12, wymusiłem synchronizację teraz i bez
    problemu załapał sygnał. Generalnie jak leży płasko (bo jak na boku to
    już niekoniecznie) to z synchronizacją nie ma problemu, czasem zdarzy mu
    się jeden dzień nie załapać. Lokalizacja - Lublin.

    Arkady

  • 5. Data: 2015-01-02 18:29:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 1 Jan 2015 14:55:03 -0800 (PST), w...@g...com
    wrote:

> [...]
    lokalizacji w mieszkaniu.
    >Czy ktoś zauważył osłabienie mocy nadajnika czy to wina złej propagacji przy

    Chodzi o zegary samochodowe?

    A.L.

  • 6. Data: 2015-01-02 18:49:35
    Od: w...@g...com

    > Chodzi o zegary samochodowe?
    >
    > A.L.

    Zwykłe domowe.
    Palec mi się omsknął i niechcący poszło na "samochody"
    Już jest na "elektronice"

  • 7. Data: 2015-01-06 11:30:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    lokalizacji w mieszkaniu.
    > Czy ktoś zauważył osłabienie mocy nadajnika czy to wina złej propagacji przy

    W centralnej Wielkopolsce nie ma z tym problemu.

  • 8. Data: 2015-01-06 11:41:04
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 16:05, Arkady pisze:
> [...]
    > już niekoniecznie) to z synchronizacją nie ma problemu, czasem zdarzy mu
    > się jeden dzień nie załapać. Lokalizacja - Lublin.

    Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet
    nocą. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego
    w jakimś specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

    --
    Qlfon, Lublin

  • 9. Data: 2015-01-06 14:16:04
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2015-01-06 o 11:41, Qlfon pisze:
    > Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet
    > nocą. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego
    > w jakimś specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

    Kochamy OTy ;D
    Mieszkam na Wieniawie, okna wychodzą na wschód. Szafka, gdzie kładę
    zegarek, jest naprzeciw okna więc pod zachodnią ścianą. Jedyny warunek,
    który muszę spełnić to tak jak wspominałem, położenie poziomo, jak leży
    ukosem to nie synchronizuje się. Budzik stoi obok i od zawsze miał
    synchro w tym miejscu. Na parapecie oczywiście też łapie bez problemu.
    Może kwestia danego zegarka - czułości jego układu odbiorczego. Mój to
    PRW 5000. A może i też położenia, w końcu leżymy na obrzeżach
    "docieralności" sygnału więc nawet niewielkie zaburzenia mogą mieć
    wpływ. Trzeba by mój sprawdzić u Ciebie, byłoby wiadomo :D

    Arkady

  • 10. Data: 2015-01-11 14:28:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 06 Jan 2015 11:41:04 +0100, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Jak OT to OT - mój g-shock GW-6900 nie daje rady złapać sygnału nawet
    >nocą. LSM, południowo-zachodni parapet w nocy i nędza. Trzymasz swojego
    >w jakimś specjalnym miejscu czy gdzie go nie położysz tam złapie?

    Ja mam jakiś chiński budzik. Casem jest tak, że przez tydzień nie może
    złapać sygnału. A czasem ma go non-stop. Budzik stoi na szafce przy
    łóżku. Okno na południowy-zachód.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280