  • 11. Data: 2012-08-06 23:20:11
    Temat: Re: Skutki braku ABS-u
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Posyp sobie drogę piachem i zahamuj, auto sunie jak na sankach PO
    > PROSTEJ!

    Z drobnym ABS-em nie będzie jak na sankach, z gorszym może i trochę
    będzie, ale nie bokiem.

    > To auto musiało mieć ABS, bez ABS taki manewr jest niemożliwy do
    > wykonania :)

    Chyba żartujesz.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2012-08-07 00:15:03
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "t?"

    > Z drobnym ABS-em nie będzie jak na sankach, z gorszym może i trochę
    > będzie, ale nie bokiem.

    > Chyba żartujesz.

    Nie nie żartuję, jak zablokujesz koła to sobie możesz kręcić kierownicą
    jak chcesz i tak pojedziesz prosto, dopiero ABS daje mozliwość skrętu z
    całkowicie wciśniętym pedałem hamulca, z czego najwyraźniej skorzystał
    kierowca na filmiku.
    Zdaje się, że najbliżej prawdy jest Tomek Pyra, który pisze o
    odpuszczeniu hamulca przy skręconyc kołach będących już w poślizgu.

  • 13. Data: 2012-08-07 10:27:39
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    A co ma ABS do tego?
    Asfalt wygląda na suchy. Jak nie było plamy oleju / wartwy piasku z ABS-em
    pewnie wyrżnąłby z większa prędkścią.

  • 14. Data: 2012-08-07 14:49:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-06 16:01, t? pisze:
    > Jak w temacie.
    > Oto skutki braku ABS-u w aucie:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=lEoKxne7-E0

    ABS i inne centralne komitety elektroniczne to zło.

    --
    anacron

  • 15. Data: 2012-08-07 16:07:31
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > O widzę, że kolega jazdę samochodem zna tylko z Ned for Sped - dziękuję
    > nie mam więcej pytań!

    Nie karm trolla, on ma takie pojęcie o wszystkim.

    --
    anacron

  • 16. Data: 2012-08-07 16:49:00
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > ABS i inne centralne komitety elektroniczne to zło.

    Właśnie widać na filmie jak łatwo opanować auto bez ABS-u.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2012-08-07 16:49:12
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Marek P.

    > A co ma ABS do tego?

    Zgadnij.

    --
    ignorance is bliss

  • 18. Data: 2012-08-07 16:50:52
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Przemysław Czaja

    > Nie nie żartuję, jak zablokujesz koła to sobie możesz kręcić kierownicą
    > jak chcesz i tak pojedziesz prosto,

    Weź auto bez ABS, pojedź na duży, usyfiony plac i spróbuj mocno zahamować
    skręcając.

    > dopiero ABS daje mozliwość skrętu z
    > całkowicie wciśniętym pedałem hamulca, z czego najwyraźniej skorzystał
    > kierowca na filmiku.

    Gdyby miał sprawny ABS, to zmieniłby pas na prawy, a nie wpadł bokiem na
    ciężarówkę.

    --
    ignorance is bliss

  • 19. Data: 2012-08-07 17:07:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-08-2012 16:01, t? pisze:
    > Jak w temacie.
    > Oto skutki braku ABS-u w aucie:

    Klasyczny brak sterowności przy zablokowanych kołach, do tego wymyślili
    ABS. Ale widzę że PMSowi trolle zaczynają już polemizować z dawno
    ustanowionymi faktami :)

    --
    Pozdr.

  • 20. Data: 2012-08-07 17:21:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > begin Przemysław Czaja

    > Chyba Ty, skoro nie widzisz, że gościa ostro zarzuciło przy hamowaniu na
    > prostej, a w tym aucie ABS-u najprawdopodobniej nie miał.

    tylko co ma ABS/brak ABSu do zarzucenia autem przy hamowaniu na wprost?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3