  • 1. Data: 2012-08-06 18:47:43
    Temat: pytanko do fanów starych VW
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    kupiłem stary wskaźnik temperatury vdo (z jakiegoś golfa)

    czy ktoś wie jaki czujnik musze do tego dokupić żeby to prawidłowo
    wskazywało?

    wskaźnik wygląda tak:
    https://docs.google.com/open?id=0B7MNegVIr2EVc0FoU1J
    rbDFwb2c

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 2. Data: 2012-08-06 19:32:16
    Temat: Re: pytanko do fanów starych VW
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-08-06 18:47, p0li pisze:

    > kupiłem stary wskaźnik temperatury vdo (z jakiegoś golfa)
    >
    > czy ktoś wie jaki czujnik musze do tego dokupić żeby to prawidłowo
> [...]
    do 150 stopni ?
    To wygląda na wskaźnik temperatury oleju, może być z golfa 1 GTI, z
    scirocco ;) albo mogło to być akcesorium do garbusa.

    Jaki czujnik ? pewnie jakiś VDO ;)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2012-08-06 19:57:48
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-06 19:32:16 niejaki Cezary Daniluk napisał:
    > Jaki czujnik ? pewnie jakiś VDO ;)

    tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
    pokazują głupoty

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2012-08-06 21:22:02
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-08-06 19:57, p0li pisze:

    > tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
    > pokazują głupoty

    A kto to Panie teraz wie - jeśli ten wskaźnik może pochodzić z lat
    70-tych zeszłego stulecia :D

    Może TOPRAN HP100854 jako dedykowany do Golf 1 GTI będzie z nim
    współpracował ;)

    Co tam z tyłu na tym wskaźniku powypisywane ?

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2012-08-06 21:25:26
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    >
    > kupiłem stary wskaźnik temperatury vdo (z jakiegoś golfa)
    >
    > czy ktoś wie jaki czujnik musze do tego dokupić żeby to prawidłowo

    http://www.netcarshow.com/volkswagen/1976-golf_i_gti
    /1600x1200/wallpaper_1a.htm

    Tak jak napisałem - Golf 1 GTI, i do takiego pojazdu szukaj czujnika
    temperatury oleju.

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2012-08-06 21:52:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** p0li pisze tak:

    > tyle to a wiem - ale chodzi mi o konkretny typ - bo dwa już kupiłem i
    > pokazują głupoty

    taki masz wśród nich? ;)

    http://tinyurl.com/cuqcea9

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2012-08-06 21:59:42
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-06 21:52:59 niejaki PiteR napisał:

    > taki masz wśród nich? ;)
    >
    > http://tinyurl.com/cuqcea9

    nie mam

    ale w opisie tego czujnika pisze że działa do 120 stopni (takie wskaźniki
    też widziałem
    mam jeszcze taki do 170 stopni (wskaźnik) - ale wolałbym czujnik na ten do
    150
    coś tam słyszałem że temperatura pracy czujników kodowana jest kolorem -
    białe, niebieskie i jeszcze jakieś

    ech w rzyć - są komplety czujnik/wskaźnik do dostania w sklepach - ale mi
    się nie podobają - chciałem mieć oldskulowo - no to se narobiłem problemu
    :(

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2012-08-06 22:09:44
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jak Ci nie potrzebny to mogę przygarnąć :)

  • 9. Data: 2012-08-06 22:55:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** p0li pisze tak:

    > coś tam słyszałem że temperatura pracy czujników kodowana jest
    > kolorem - białe, niebieskie i jeszcze jakieś

    INDEKS: HP103 113
    NAZWA: Czujnik temperatury oleju
    OPIS: 1H0 919 563 czujnik temperatury oleju VW GOLF 1,6/1,8 92-
    PRODUCENT: HANS PRIES
    W MAGAZYNIE: >9

    Dodatkowe informacje katalogowe:
    Wymiar gwintu - M 10
    Ilość biegunów - 1
    Zakres pomiarowy [°c] - 0-150
    Skok gwintu [mm] - 1
    Rodzaj wtyczki - Wtyk płaski
    Oznaczenie koloru - biały

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-08-07 00:56:59
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-08-06 22:55:04 niejaki PiteR napisał:
    > Zakres pomiarowy [°c] - 0-150
    > Skok gwintu [mm] - 1
    > Rodzaj wtyczki - Wtyk płaski
    > Oznaczenie koloru - biały

    o widzisz - jest nadzieja - czyli szukać białych

    bo niebieskie są do 120 stopni

    --
    P0zdrawiam
    p0li