  • 61. Data: 2012-08-09 17:52:16
    Temat: Re: Skutki braku ABS-u
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > A ABS skraca czy wydłużą drogę hamowania? :)

    W 99% przypadków skraca.

    --
    ignorance is bliss

  • 62. Data: 2012-08-09 18:02:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Relacje są fajne, pojęcia usiłujesz stosować bardzo naukowe.
    > Natomiast w praktyce jest tak, że po uderzeniu prawym przodem przód idzie
    > w prawo a tył w lewo.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    problem w tym, ze nie zawsze, po nie raz widzialem jak jeden od drugiego sie
    odbije a to wszystko zmienia. Wszystko zależy od tego jak dużą częścią
    przodu zamochód zahaczy o drugi samochód.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 63. Data: 2012-08-09 18:35:15
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > problem w tym, ze nie zawsze, po nie raz widzialem jak jeden od drugiego
    > sie odbije a to wszystko zmienia. Wszystko zależy od tego jak dużą
    > częścią przodu zamochód zahaczy o drugi samochód.

    na filmie on po prostu pierdolnal w bok a nie w dupe poprzedzajacego
    pojazdu i dlatego go odbilo w lewo.

  • 64. Data: 2012-08-09 22:37:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2012 13:24, anacron pisze:
    > A ABS skraca czy wydłużą drogę hamowania? :)

    W specyficznych warunkach wydłuża, generalnie skraca. Ale jakie to ma
    znaczenie na tle tego co napisałem powyżej?

    --
    Pozdr.

  • 65. Data: 2012-08-10 01:46:44
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > problem w tym, ze nie zawsze

    Widzę, że odkryłeś nową fizykę. ROTFL!

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2012-08-10 16:58:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    marcin wrote:

    > na filmie on po prostu pierdolnal w bok a nie w dupe poprzedzajacego
    > pojazdu i dlatego go odbilo w lewo.

    Poprzedzający samochód też by odbił w lewo (takie walnięcie to wszak metoda
    amerykańskiej policji na zatrzymanie uciakającego). Więc być może nie walnął.

    pzdr
    \SK

  • 67. Data: 2012-08-10 19:26:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-08-2012 01:37, Tomasz Pyra pisze:

    > I między innymi dlatego dzisiejsze samochody hamują dużo lepiej niż kiedyś,
    > jak standardowo przednie koła blokowały się długo nim tylne zaczęły jakoś
    > sensownie hamować.

    No proszę, a na PMS dowiedziałem się jakiś czas temu że tyłu to prawie
    może nie być ;-)

    --
    Pozdr.