  • Data: 2010-06-11 12:24:41
    Temat: Sklep internetowy godny polecenia...
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...dodatkowo z dobrymi cenami? Swego czasu Komputronik spelnia wg mnie
    te warunki. Mam jednak wrazenie, ze od momentu otwarcia fizycznych
    sklepow ceny poszly w gore.
    Oto komponenty, ktorych zakup mnie interesuje:

    - płyta główna: EVGA Classified SR-2
    - procesor 2x Intel Xenon E5620
    - pamięć RAM: 2x Corsair Dominator GT 3x2GB 1600MHz CL7
    - karta graficzna: EVGA GTX 480
    - dysk twardy: 2x Seagate 1TB 32mb cache
    - Napęd: BLU-RAY LG BH10LS30
    - zasilacz: Enermax Revolution85+ 1250W
    - obudowa: Lian Li Armorsuit PC-P80B
    - monitory: 2x HP LP2475w

    Z plyta nie robie sobie zbyt duzych nadziei, jako nowosc jest niemal nie
    do dostania. Chyba, ze ktos z Was wie gdzie mozna ja nabyc w PL.

    Pozdrawiam......Rafal