  • 1. Data: 2010-06-11 12:24:41
    Temat: Sklep internetowy godny polecenia...
    Od: raviz <r...@v...pl>

    ...dodatkowo z dobrymi cenami? Swego czasu Komputronik spelnia wg mnie
    te warunki. Mam jednak wrazenie, ze od momentu otwarcia fizycznych
    sklepow ceny poszly w gore.
    Oto komponenty, ktorych zakup mnie interesuje:

    - płyta główna: EVGA Classified SR-2
    - procesor 2x Intel Xenon E5620
    - pamięć RAM: 2x Corsair Dominator GT 3x2GB 1600MHz CL7
    - karta graficzna: EVGA GTX 480
    - dysk twardy: 2x Seagate 1TB 32mb cache
    - Napęd: BLU-RAY LG BH10LS30
    - zasilacz: Enermax Revolution85+ 1250W
    - obudowa: Lian Li Armorsuit PC-P80B
    - monitory: 2x HP LP2475w

    Z plyta nie robie sobie zbyt duzych nadziei, jako nowosc jest niemal nie
    do dostania. Chyba, ze ktos z Was wie gdzie mozna ja nabyc w PL.

    Pozdrawiam......Rafal

  • 2. Data: 2010-06-11 12:46:45
    Temat: Re: Sklep internetowy godny polecenia...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    raviz napisał(a):

    > ...dodatkowo z dobrymi cenami? Swego czasu Komputronik spelnia wg mnie
    > te warunki. Mam jednak wrazenie, ze od momentu otwarcia fizycznych
    > sklepow ceny poszly w gore.

    Faktycznie, też odniosłem takie wrażenie. Zobacz np: agito.pl ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-06-11 12:48:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-11 14:46, januszek pisze:

    > Faktycznie, też odniosłem takie wrażenie. Zobacz np: agito.pl ;)

    Tam mają sprzęt po reperacjach i sprzedają go jak nowy.
    Kupiłam tam 1 raz i już więcej nic nie kupię.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-06-11 13:21:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Animka napisał(a):

    [...]

    > Kupiłam tam 1 raz i już więcej nic nie kupię.

    Technicznie jest dwa razy: pierwszy i ostatni ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-06-11 19:59:19
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Faktycznie, też odniosłem takie wrażenie. Zobacz np: agito.pl ;)

    Też kupowałem w Agito. Monitory, pamięci, odtwarzacz MP3 i zawsze byłem
    zadowolony.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 6. Data: 2010-06-11 22:24:41
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 14:48, Animka wrote:

    > Tam mają sprzęt po reperacjach i sprzedają go jak nowy.
    > Kupiłam tam 1 raz i już więcej nic nie kupię.

    pierwsze słyszę, zamawiałem tam wiele razy i zawsze towary był nowy...
    w Komputroniku się kilka razy naciąłem np. torbę do notebooka dostałem
    chyba od pracownika w prezencie, bo zmienił na nową :)

  • 7. Data: 2010-06-12 13:40:19
    Od: "Eryk" <k...@i...pl>

    Ja kupowałem w Komputoniku, Agito , Proline, Morele i w jeszcze jednym małym
    sklepie, którego nazwy nie pamiętam. Odpukać wszędzie było ok jeśli chodzi o
    sprzęt (tzn był nowy :).
    Agito miało często najtaniej a Proline miał rzeczy których inni nie mieli.

    Pzdr
    Eryk

  • 8. Data: 2010-06-12 15:14:44
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > pierwsze słyszę, zamawiałem tam wiele razy i zawsze towary był nowy...

    tak mi się przypomniało, kiedyś znalazłem takie coś
    http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-kupic/17324-agito
    -pl-9.html

    zobacz post qbates
    w ogóle całość fajna do poczytania.
    ale to było dawno :)

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2010-06-19 11:00:33
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    > Z plyta nie robie sobie zbyt duzych nadziei, jako nowosc jest niemal nie
    > do dostania. Chyba, ze ktos z Was wie gdzie mozna ja nabyc w PL.

    http://www.esc.pl/
    Aczkolwiek nie wiem, czy dostaniesz tam wszystkie interesujące Cię
    elementy. Zawsze jednak możesz zapytać, może sprowadzą...

    --
    woytaski