  • 101. Data: 2016-05-17 19:00:05
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Tue, 17 May 2016 16:13:17 +0200, Chris wrote:

    > Masz częściowo rację tylko że te nieudane tytuły to niestety z reguły
    > miały być największe hity do grania.
    [..]
    > Jak widać są to największe tytuły producentów mający duży wpływ na akcje
    > firmy i sprzedaż następnych tytułów z danej serii.

    Gdy wysokobudżetowe o których piszesz (czyli tzw. AAA) to maszynki do
    trzepania po kieszeniach rodziców, tam nie jest ważna jakość tylko
    marketing, reklama i deadline, nieważne jak gra działa, ważne że
    przedsprzedaż poszła jak po maśle, a potem niech się idioci irytują.
    To po pierwsze, a po drugie.. jednak wiele z tych gier działa wydajnie i
    dość dobrze (np. seria CoD).
    A na końcu dodam tylko, że i tak o wiele więcej wrażeń i emocji dają dobre
    gry niskobudżetowe, które zawsze działają dobrze, także na starych
    sprzętach, polecam choćby:
    seria Kingdom Rush
    Limbo
    Braid
    Worlds of Goo
    Plant vs Zombie
    Toki Tori
    Ori and the Blind Forest
    Child of Light
    The Misadventures of P.B. Winterbottom
    Toby: The Secret Mine
    Closure

    czy np. DARMOWA odpowiedź na Diablo czyli Path of Exile.
    Da się? Da. A jak szara masa przestanie się dawać robić w bambuko i
    zagłosuje portfelami przeciw badziewiastym premierom AAA to i one zaczną
    być robione tak, że pójdą na starszym sprzęcie.
    I tyle w temacie konieczności posiadania sprzętu za 5k, żeby zagrać w mniej
    lub bardziej głupią gierkę z tnącą się grafą.

    --
    howgh
    szemrany

  • 102. Data: 2016-05-17 23:11:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-17 o 15:59, robot pisze:

    > No chyba że to ten sam jest.

    Niewykluczone że owszem.
    Pytanie do Chrisa: jest prawdziwym graczem bo startuje w
    turniejach czy jest prawdziwym graczem bo posiada dwie konsole
    i peceta ?
    Bo jakoś tak ciągle zeznania zmieniasz.
    I dobrze się zastanów nad odpowiedzią żeby nie wyszło że ja też
    jestem prawdziwym graczem. :-)

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2016-05-17 23:13:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-17 o 15:57, Chris pisze:

    > To podaj mi legalny sposób na sprzedaż gry z PC podpiętej pod którąś z
    > platform producenta.

    Idziesz do kupca (lub on przychodzi do ciebie) i sprzedajesz
    mu oryginalny nośnik z grą. W naszym kraju jest to jak najbardziej
    legalne.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2016-05-18 01:48:55
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Ja bym kupił coś z OLX uzywanego. Znajomy szukal ostatnio komputera do
    gier dla syna. I kupilismy takie cos:
    i5 - 2400, 370zł
    Gigabyte GA-Z68MA-D2H-B3 200zł
    AMD Radeon R9 270X 2GB 500zł
    HyperX KHX1600C10D3 2x4GB 150zł
    Obudowa Zalman Z3 PLUS 130zł
    Zasilacz Corsair VS 450W 100zł
    Dysk Seagate 1 TB 7200 130 zl
    Moze nie jest to najnowszy sprzet ale karta grafiki mocna i gierki
    chodza bajecznie. Wiedzmin 3 na ULTRA. GTA 5 na High.
    Mysle ze dla dzieciaka 10 letniego naprawde wylozenie 2,5-3k jest bez sensu

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 105. Data: 2016-05-18 08:15:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 23:11, RadoslawF pisze:

> [...]
    > i peceta ?
    > Bo jakoś tak ciągle zeznania zmieniasz.
    > I dobrze się zastanów nad odpowiedzią żeby nie wyszło że ja też

    Jak dla mnie to wygląda że jesteś debilem nie rozumiejąc tego co inni
    piszą .. sorry zawsze cie miałem za rozumnego ale widać się myliłem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 106. Data: 2016-05-18 08:15:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 23:13, RadoslawF pisze:

    > Idziesz do kupca (lub on przychodzi do ciebie) i sprzedajesz
    > mu oryginalny nośnik z grą. W naszym kraju jest to jak najbardziej
    > legalne.

    Nośnik, a co z kodem do gry? miałeś kiedyś jakąś oryginalną grę na PC?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 107. Data: 2016-05-18 08:22:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 19:00, szemrany pisze:

> [...]
    > przedsprzedaż poszła jak po maśle, a potem niech się idioci irytują.
    > To po pierwsze, a po drugie.. jednak wiele z tych gier działa wydajnie i

    Masz rację ale to tytuły AAA napędzają marki i dzięki temu że na nich
    zarobią mogą sobie pozwolić na mniejsze tytuły choć akurat PvZ to kieski
    przykład bo 2 część to już mega komercja do tego kosztująca jak AAA.

    Akurat nie wiem czemu ale na moim lapku CoD działał fatalnie i
    skończyłem na COD:MW, może coś się zmieniło w nowszych wersjach albo
    patchach ale klimat latających żołnierzy i kosmitów mnie nie rusza, wolę
    BF4.

    > A na końcu dodam tylko, że i tak o wiele więcej wrażeń i emocji dają dobre
    > gry niskobudżetowe, które zawsze działają dobrze, także na starych
> [...]

    Fajne tytuły i nawet parę z nich mam (na PS4 kupione za grosze albo dane
    w PS+ za free) :)

    > czy np. DARMOWA odpowiedź na Diablo czyli Path of Exile.

    Da się choć mi D3 bardziej się podoba niż PoE ale to moje zdanie.

> [...]
    > I tyle w temacie konieczności posiadania sprzętu za 5k, żeby zagrać w mniej
    > lub bardziej głupią gierkę z tnącą się grafą.

    Tylko że do takich gier ci podałeś często starczy telefon z androidem i
    nie trzeba kupować żadnych konsol czy pecetów.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 108. Data: 2016-05-18 08:43:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 19:00, szemrany pisze:
    > To po pierwsze, a po drugie.. jednak wiele z tych gier działa wydajnie i
    > dość dobrze (np. seria CoD).

    Sorry jednak się myliłem co do CoD:

    http://pclab.pl/news66819.html

    Treyarch zaznaczał, że społeczność pecetowa jest dla studia bardzo
    ważna, co firma chce udowodnić wprowadzając w Black Ops 3 obsługę
    modyfikacji. Niestety nie obyło się bez solidnej wpadki, bo według wielu
    użytkowników Steam, najnowszy CoD jest praktycznie niegrywalny nawet na
    bardzo mocnym sprzęcie. Forum gry na Steam zalewane jest kolejnymi
    zgłoszeniami o znalezionych błędach, niedoróbkach i tragicznej
    optymalizacji.
    Bardzo często pojawia się informacja o ogromnym apetycie na pamięć RAM.
    W wielu przypadkach posiadając 8 GB nie jesteśmy nawet w stanie włączyć
    gry, bez wyrzucenia błędu i powrotu do pulpitu. Wyłączanie się produkcji
    także jest na porządku dziennym, a problemy z płynnością (i to często
    pomimo dużej liczby kl./s) dotykają nawet osoby posiadające najnowsze
    procesory Core i7 i karty GTX 980 Ti. Twórcy już zapowiedzieli, że
    przygotują łatkę, mającą naprawić wszystkie problemy, a w międzyczasie
    udostępnili poradę, która ma sprawić, że użytkownicy Core i5 będą w
    ogóle w stanie zagrać w Black Ops 3.

    http://www.purepc.pl/karty_graficzne/call_of_duty_bl
    ack_ops_iii_pc_test_wydajnosci_kart_graficznych?page
    =0,7

    Na GTX970 w testach gra nie osiąga 60fps więc nie wyglądało to
    zaciekawie, nie wiem na ile poprawiły późniejsze patche ale musieli coś
    zmienić żeby było lepiej.

    Osobną kwestią jest poziom wykonania technicznego Call of Duty: Black
    Ops III, budzący ogromne wątpliwości. Abstrahując od samej
    optymalizacji, której w gruncie rzeczy zabrakło, przejście z ustawień
    High & Extra na Medium powoduje liczne przekłamania wyświetlanego
    obrazu. Momentami wygląda to naprawdę fatalnie - turbina silnika od
    samolotu nagle traci swoją ,,gładkość", a zamiast schludnej głowicy
    wirnika pojawia się postrzępiony i półprześwitujący wielokąt. Również
    niektóre tekstury ładują się częściowo np.: elementy mechanizmów drzwi
    pneumatycznych. Zjawisko występowało na kartach graficznych AMD i
    NVIDIA, więc prawdopodobnie nie wynika z niedopracowania sterowników.
    Zabawę uprzykrzają też chwilowe przycięcia spowodowane ogromnym
    zapotrzebowaniem na pamięć RAM, przekraczającym 8 GB. Call of Duty:
    Black Ops III chyba nie zaliczyło wnikliwych beta testów, inaczej takie
    kwiatki zostałyby wyłapane. Teraz to gracze mają zmartwienie, ale
    historia już kilkukrotnie pokazała, że lekceważące podejście developerów
    do pececiarzy może skończyć się tragicznie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 109. Data: 2016-05-18 08:55:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-17 o 09:15, Chris pisze:

    > Ale możesz odpalić Linuxa :)

    Na PS4 - pierwsze słyszę..., ale rzeczywiście :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 110. Data: 2016-05-18 09:04:59
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 14:43:56 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

    > Zapomniałem, masz rację ale nawet jak zrobisz sobie rok przerwy i
    > wrócisz po roku do PS+ to te gry które miałeś darmowe wrócą do twojej
    > biblioteki więc nie przepadną.

    Ale trzeba płacić. Biorąc pod uwage że w psplusie są gry "dla każdego" to znaczy ze
    jednak nie kazda kazdemu podejdzie.

    > Store jest drogi jeśli chodzi o nowości, starsze gry często też można
    > dostać w niskich cenach. Do tego zostaje rynek wtórny gdzie masz duży
    > wybór gier w niskich cenach u często są to topowe pozycje a nie tylko
    > nisko budżetowce z biedronki.

    w psstore to tylko czasem na wyprzedażach daje sie coś sensownego uplować. Za to
    starsze gry na pc spokojnie sie pojawiają w niskich cenach.
    Wiele gier na ps3 nadal jest droga mimo że od ich premiery upłynęło sporo czasu.
    Gier poniżej 40PLN w psstore troche jest ale raczej to takie sobie pykałki a nie
    tytuły solidne.

    > J/W

    > Zależy w co się gra, jak grasz tylko w nowości i kupujesz tylko na
    > premierę to każda platforma jest droga ale chce ci się poczekać parę
    > miesięcy to już ceny są niskie.

    Tak ale nie na ps3. Zresztą ewentualny zainteresowany może sobie sam wejść na psstore
    i pofiltrować sobie gry po cenie i zobaczy co i jak.