  • 1. Data: 2016-05-15 13:16:16
    Temat: Pamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie?
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    Jest sobie płyta:
    http://asrock.com/mb/AMD/960GC-GS%20FX/index.pl.asp

    Żadna z pamięci testowanych przez producenta w 2013 roku nie jest już
    dostępna na rynku i nie wiem co ma szanse z tą płytą współpracować.

    Interesują mnie 2x4GB DDR3 1600Mhz lub w ostateczności 1333Mhz
    Skłaniam się ku firmie Kingston, ale jestem otwarty na sugestie.
    Priorytetem jest stabilność, szybkość ma drugorzędne znaczenie.

    Są jakieś znane problemy z tą płytą i współpracą z pamięciami?
    Wujek google nic nie znajduje, to się jeszcze tu dopytam;)

    Procesor który będzie w płycie:
    http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AMD-FX-Serie
    s%20FX-4300.html

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL#TVP.PL

  • 2. Data: 2016-05-15 14:37:45
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-15 o 13:16, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > Skłaniam się ku firmie Kingston, ale jestem otwarty na sugestie.
    > Priorytetem jest stabilność, szybkość ma drugorzędne znaczenie.

    Lepszej serii nie znajdziesz:

    http://allegro.pl/ddr3-kingston-genesis-8gb-1600-war
    szawa-sklep-i6144380946.html

    Oczywiście to tylko przykład modelu, można szukać taniej.

    > Są jakieś znane problemy z tą płytą i współpracą z pamięciami?
    > Wujek google nic nie znajduje, to się jeszcze tu dopytam;)

    Ogólnie z Asrockiem nie ma problemów, to nie Asus :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2016-05-15 14:44:39
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 14:37, Chris pisze:
    > Lepszej serii nie znajdziesz:
    >
    > http://allegro.pl/ddr3-kingston-genesis-8gb-1600-war
    szawa-sklep-i6144380946.html

    Dzięki za typ ;)

    > Oczywiście to tylko przykład modelu, można szukać taniej.

    Z tańszymi Kingstonami miałeś jakieś problemy?

    > Ogólnie z Asrockiem nie ma problemów, to nie Asus :)

    ??? Asus robi jakieś jaja? Napisz jakie i z czym miałeś przygody.

  • 4. Data: 2016-05-15 16:17:55
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-15 o 14:44, TOMASZEK pisze:

    szawa-sklep-i6144380946.html

    > Dzięki za typ ;)

    Doświadczenie :)

    > Z tańszymi Kingstonami miałeś jakieś problemy?

    Ogólnie nie ale jak chciałeś najlepsze i najbardziej stabilne to podałem
    model :)

    > ??? Asus robi jakieś jaja? Napisz jakie i z czym miałeś przygody.

    Asus miał problem ze stabilnością, rozwiązaniem często okazywało się
    zwiększenie napięcia dla pamięci choć nie zawsze dawało to rezultat.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-05-15 16:31:44
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 16:17, Chris pisze:

    > Ogólnie nie ale jak chciałeś najlepsze i najbardziej stabilne to podałem
    > model :)

    Ten model, który podałeś nawet widnieje na liście ( choć jedna litera
    się różni, podejrzewam, że nie były kiedyś te moduły sprzedawane w
    parach, tylko pojedynczo, stąd trochę inne oznaczenie - na liście na
    stronie Asrock brakuje "X2" w modelu )

    > Asus miał problem ze stabilnością, rozwiązaniem często okazywało się
    > zwiększenie napięcia dla pamięci choć nie zawsze dawało to rezultat.

    Kaszana:( I to Asus:(

  • 6. Data: 2016-05-15 16:44:01
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-15 o 16:31, TOMASZEK pisze:

> [...]
    > się różni, podejrzewam, że nie były kiedyś te moduły sprzedawane w
    > parach, tylko pojedynczo, stąd trochę inne oznaczenie - na liście na

    To oznaczenia pakietu dual i przypadkiem nie kup jednej z końcówką K2 a
    drogiej bez bo gwarancja będzie tylko na jedną (bez K2)

    Tu masz ładny zestaw 2 x 4GB

    http://allegro.pl/kingston-hyperx-2x4gb-dual-khx1600
    c9d3k2-8gx-i6181758366.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-05-15 16:49:03
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 16:44, Chris pisze:

    > To oznaczenia pakietu dual i przypadkiem nie kup jednej z końcówką K2 a
    > drogiej bez bo gwarancja będzie tylko na jedną (bez K2)

> [...]

    Dzięki bardzo za pomoc.