  • 131. Data: 2016-05-19 20:34:06
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I oczywiście dla ciebie w tym kraju nie obowiązuje prawo autorskie, weź
    > już się nie kompromituj człowieku.
    > To zobacz ile w tym roku poszło wezwań na policję za odsprzedaż gier.

    W tym kraju obowiązuje prawo autorskie.
    Ale nie takie jak w USA o czym sporo internetowych pyskaczy zdaje
    się nie mieć pojęcia.

    > A jak udaje ci się przenieść licencję na inną osobę?

    A pisałem że przenoszę licencję ?
    Natomiast w jaki sposób można handlować grą np. ze stema to już
    ty sam napisałeś to kawałek dalej.
    Znowu się niepotrzebnie podnieciłeś i za dużo napisałeś.
    Trzymaj tak dalej.

    Pozdrawiam

  • 132. Data: 2016-05-20 08:12:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 20:34, RadoslawF pisze:

    > W tym kraju obowiązuje prawo autorskie.
    > Ale nie takie jak w USA o czym sporo internetowych pyskaczy zdaje
    > się nie mieć pojęcia.

    > A pisałem że przenoszę licencję ?

    To pokaż mi gry na PC bez kodu aktywującego, ja co nie kupię gry to
    trzeba wpisać kod żeby gra działała.

    > Natomiast w jaki sposób można handlować grą np. ze stema to już
    > ty sam napisałeś to kawałek dalej.

    Można co nie znaczy że jest to legalne, Auta też można kraść i potem
    nimi handlować.

    > Znowu się niepotrzebnie podnieciłeś i za dużo napisałeś.
    > Trzymaj tak dalej.

    Czytaj co się pisze i wyciągnij z tego wnioski, jak nie potrafisz czegoś
    zrozumieć to się spytaj.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 133. Data: 2016-05-20 10:06:18
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 14:21, RadoslawF pisze:

    > Debilem jest człowiek który przyłapany na kłamstwie czy zmienianiu
    > zdania zaczyna wyzywać rozmówcę.
    > Skoro już wszyscy wiemy kim jesteś to podsumuje twoje wysiłki
    > udowadniania jaka to konsola jest rewelacyjna:
    > O ile wszyscy wiedzieli że ceny gier są wyższe to niewielu wiedziało
    > że za multiplajera w sieci trzeba płacić dodatkowy haracz, teraz
    > już wiedzą.
    > Przekonuj tak dalej. :-)

    Nie dociera do ciebie, że ilość ludzi których się zna, nie wpływa na znajomość
    zagadnienia, na którym oni się znają.
    Rozumiesz to?

  • 134. Data: 2016-05-21 10:37:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 08:12, Chris pisze:

    > To pokaż mi gry na PC bez kodu aktywującego, ja co nie kupię gry to
    > trzeba wpisać kod żeby gra działała.

    To pokaż mi oryginalny nośnik bez tego kodu, a o oryginalnym pisałem.

    > Można co nie znaczy że jest to legalne, Auta też można kraść i potem
    > nimi handlować.

    Można czyli nasze prawo na to pozwala. I to nasze prawo stanowi o
    legalności a nie licencja napisana w innym kraju pod inne realia.

    > Czytaj co się pisze i wyciągnij z tego wnioski, jak nie potrafisz czegoś
    > zrozumieć to się spytaj.

    Nie "czytaj co się pisze" tylko co jest napisane lub co ktoś
    napisał. Ty nie znasz nawet ojczystego języka, nie tylko prawa.