  • 1. Data: 2009-09-01 14:28:05
    Temat: Simplus i pakiety internetowe
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Telefon z Internetem posiadam od niedawna i nie jestem jeszcze obcykany w
    zawiłościach różnych promocji i usług. Aby korzystać z Internetu aktywowałem
    tzw. "Pakiety Internetowe 500MB", a właściwie zrobiła to pracowniczka punktu
    obsługi i to z pomocą łączności z centralnym serwisem, bo okazało się to
    jakoś skomplikowane. Trzeba było aktywować GPRS i jeszcze ustawić sporo
    innych opcji. Fakt że zaczęło działać. Pobrało jednorazowo z konta karty SIM
    35 zł.
    Według regulaminu, pakiet taki jest aktywny przez miesiąc. Co po upływie
    tego miesiąca następuje regulamin nie wspomina. Tylko tyle, że
    niewykorzystany limit bajtów przepada.
    Sądziłem że łączność z Internetem też jest blokowana aż aktywuje się
    następny pakiet. Ale tak nie jest. Mimo że miesiąc dawno minął, internet
    dalej działa,. Czyżby nie zauważyli? Raczej niemożliwe. Fakt, że zostało mi
    sporo niewykorzystanych bajtów.
    Ale niepokój mój wzbudził szybko spadający stan konta na karcie SIM. Czyżby
    Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na bieżąco
    z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    Darkac

  • 2. Data: 2009-09-01 14:46:56
    Temat: Re: Simplus i pakiety internetowe
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    > Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na
    > bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    > Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    Dokladnie tak.

  • 3. Data: 2009-09-01 15:30:03
    Od: monowalker <m...@n...mam.mai.la>

    Darkac pisze:
> [...]
    > na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    > Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    Skończyła Ci się ważność pakietu, opłata jest pobierana wg cennika.
    Ważność pakietów możesz sprawdzić kodem *121# (wyświetlają się tylko
    aktywne).

    --
    monowalker

  • 4. Data: 2009-09-01 15:31:32
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Darkac" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Internet działał dalej, ale opłata za niego była pobierana jakoś na
    > bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    > Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    powiem brutalnie - dość drogo teraz cię ten internet kosztuje... ja w mixie
    akurat dostałem informację na telefon że wyczerpałem dostępne megabajty...
    ale po aktywacji kolejnego pakietu informacji że upłynął termin ważności nie
    dostałem więc tutaj trzeba ostrożnie

  • 5. Data: 2009-09-01 18:13:00
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik Darkac napisał:
> [...]
    > na bieżąco z konta SIM z jakąś sporo droższą taryfą?
    > Proszę o wyjaśnienia od obeznanych z tematem.

    Przy kończącym się pakiecie lub gdy zbliża się data jego ważności, warto
    aktywować kolejny pakiet, np. 250MB,wtedy sesje internetowe będą
    rozliczane z nowego pakietu a nie z konta głównego złotówkowego. Na tym
    polega pakiet. Najpierw aktywuj, zapłać a potem do 30 dni korzystaj. Jak
    mało to aktywuj nowy pakiet o tej samej wielkości MB albo innej
    wilekosci MB. www.simplus.pl

  • 6. Data: 2009-09-01 22:29:15
    Od: "Tomasz W" <twantula(usun___to)@us.edu.pl>

    nie da sie aktywowac 2 takich samych pakietow - przerabialem to w piatek -
    kiedy chcialem doladowac kolejny 250 MB pakiet - ktory stary wygasal mi w
    sobote - do wyboru sa tylko inne - tj. 50, 100 i 350 MB. musialem doladowac
    100 MB - a jak wygasl ten 250 to majac aktywny 100 MB juz nie moglem
    doladowac 100 MB tylko 250... chyba prosto sie wyslowilem :)
    w kazdym razie w eboku nie da sie tak zrobic...

  • 7. Data: 2009-09-02 07:13:44
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty,
    informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a
    informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają.
    Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten
    internet? Nakoś ani na stronie internetowej tego nie znalazłem wprost, ani
    pani w punkcie obsługi nic o tym nie mówiła. Wręcz powiedziała, że GPRS
    będzie działać tylko wtedy, kiedy wykupię te pakiety internetowe. Dlatego
    byłem przekonany, że kiedy ważność minie, to wszystko co związane z
    transmisją GPRS się zablokuje.

    Darkac

  • 8. Data: 2009-09-02 10:29:49
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Według jakiej stawki w takim razie jest teraz bez pakietu opłacany ten
    > internet? Nakoś ani na stronie internetowej tego nie znalazłem
    > wprost, ani pani w punkcie obsługi nic o tym nie mówiła.

    http://simplus.pl/v.do?idx=805077
    czyli 20gr/100kB

> [...]
    > pakiety internetowe. Dlatego byłem przekonany, że kiedy ważność
    > minie, to wszystko co związane z transmisją GPRS się zablokuje.

    Okłamała Cię, wredna baba.

  • 9. Data: 2009-09-02 13:43:40
    Od: "mund" <m...@m...pl>

    > No to nie ładnie z ich strony. Przysyłają coraz to jakieś komunikaty,
    > informacje o możliwościach różnych taryf i promocji itp. śmieci, a
    > informacji że skończyła się ważność pakietu nie przysyłają.

    Na tym właśnie polega haczyk!

    Oczywiście nie ma to nic wspólnego z tzw. kupiecką rzetelnością i
    dobrymi obyczajami.

    I zastanawiam się, czy tego typu praktyk plusa nie możnaby zaskarżyć.

    Wydaje mi się, że są ku temu podstawy...

    Bo przecież klient musi wiedzieć ile w danej chwili płaci za daną
    usługę.
    Skoro nie jest w stanie tego w żaden sposób ocenić (brak info. o
    wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika udostępnianego
    przez operatora), to operator chyba narusza regulamin.

  • 10. Data: 2009-09-02 16:23:50
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

> [...]
    > wykorzystaniu pakietu lub jakiegokolwiek innego licznika
    > udostępnianego przez operatora), to operator chyba narusza regulamin.

    Licznik jest - w każdej chwili dostępny pod *121#.