  • 1. Data: 2009-09-01 06:37:19
    Temat: Co to za numer ?? 4872500 (sms)
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    Witam
    Otóż miałem u siebie na wakacjach sporą grupkę rodzinnych podlotków które
    mogły mieć dostęp do mojego telefonu, i raczej miały bo na bilingu znalazłem
    numer
    4872500 (sms) i nie za bardzo wiem gdzie i po co to poszło. Kojarzy ktoś co
    to może być ?

    Telefon jest w orange w abonamencie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-01 07:17:23
    Temat: Re: Co to za numer ?? 4872500 (sms)
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Jakiś konkurs TVP (http://www.google.com/#q=SMS+72500+site%3Apl).

  • 3. Data: 2009-09-01 07:41:13
    Temat: [ot] Re: Co to za numer ?? 4872500 (sms)
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Voltt wrote:
> [...]
    > mogły mieć dostęp do mojego telefonu, i raczej miały bo na bilingu znalazłem

    To nie numer, to kwota do zaplaty.

    www.zagiel.com.pl - powinni ci udzielic kredytu na splate zadluzenia...
    choc czesci zadluzenia... choc odsetek od zadluzenia...

    PB,NMSP :)

  • 4. Data: 2009-09-01 07:41:34
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    i chyba ogólnie numer premium Orangutana

    jk

  • 5. Data: 2009-09-01 07:51:36
    Temat: Re: [ot] Re: Co to za numer ?? 4872500 (sms)
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

    Nie strasz

  • 6. Data: 2009-09-01 15:40:33
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Voltt" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalazłem numer
    > 4872500 (sms) i nie za bardzo wiem gdzie i po co to poszło. Kojarzy ktoś

    Googlownica pokazała takie coś
    http://staging.centertel.pl/binaries/PL/Binary/293/3
    00538.pdf
    Dzieciarnia pozamawiała jakies pierdoły
    Koszt wysłania jednego SMSa pod numer (+48) 72500 wynosi 2 zł / 2,44 zł z
    VAT.

  • 7. Data: 2009-09-04 08:15:38
    Od: "Voltt" <s...@d...pl>

> [...]
    > Dzieciarnia pozamawiała jakies pierdoły
    > Koszt wysłania jednego SMSa pod numer (+48) 72500 wynosi 2 zł / 2,44 zł z

    Miodzio wysłałem komuś pocztówkę dzwiękową :) ciekaw jestem komu i co
    dostanę w rewanżu :)
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi