  • 1. Data: 2009-09-01 08:54:27
    Temat: Mixplus doładowanie.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Witam.
    Jesli doładuje mixplus wazny do 3.09 za 30 zł przedluzy mi waznosc o 30dni
    od 3.09.
    A jasli zaraz potem doładuje za 30 to przedłuzy mi o kolejne 30 dni czy nie
    przedłuzy mi juz waznosci ?

  • 2. Data: 2009-09-01 09:39:51
    Temat: Re: Mixplus doładowanie.
    Od: tomekjot <t...@g...com>

    On 1 Wrz, 10:54, "Konkon" <d...@k...chip.pl> wrote:
> [...]
    > od 3.09.
    > A jasli zaraz potem doładuje za 30 to przedłuzy mi o kolejne 30 dni czy nie

    Przedłuży o kolejne 30 dni i to jedyny plus tej oferty

  • 3. Data: 2009-09-01 10:40:38
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od 3.09.
    > A jasli zaraz potem doładuje za 30 to przedłuzy mi o kolejne 30 dni czy

    tylko uważaj bo jak zasilisz a 50 czy 100 to też tylko o 30 dni - więc
    lepiej kilka 30-stek niż 1 większy nominał bo umowa szybciej zejdzie do 0