  • 1. Data: 2009-08-31 20:38:50
    Temat: Skypephone bez SIMlocka - internet itd.
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Hej,
    kupiłem ostatnio Skypephone bez SIMlocka, telefon jest najwyraźniej
    sprawny, udaje mi się też w nim konfigurować internet tak, że WAP działa,
    natomiast nie jestem w stanie zalogować się w Skypie.
    Czy wie ktoś, czy w ogóle da się to zrobić?
    Telefon jest naturalnie z brytyjskiej sieci 3, fajnie by było, gdyby
    chociaż tekstowo dało się używać Skype'a w polskiej sieci. Próbowałem w
    każdej z czterech głównych z tym samym skutkiem - ustawienia przyjmuje,
    WAP działa, Skype nie.
    --
    Marcin

  • 2. Data: 2009-08-31 20:58:14
    Temat: Re: Skypephone bez SIMlocka - internet itd.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 22:38:50 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > natomiast nie jestem w stanie zalogować się w Skypie.
    > Czy wie ktoś, czy w ogóle da się to zrobić?

    Wrócić do sieci 3, albo w UK, albo we Włoszech - bo połączenie jest
    realizowane poprzez sieć a nie telefon.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-08-31 22:39:39
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Wrócić do sieci 3, albo w UK, albo we Włoszech - bo połączenie jest
    > realizowane poprzez sieć a nie telefon.

    Ha! To dlatego na bilingach mam wyszczegolnione rozmowy (czas ich trwania)
    Skype i zupelnie nie trace kB z pakietu.