    From: "Tomasz W" <twantula(usun___to)@us.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Simplus i pakiety internetowe
    Date: Wed, 2 Sep 2009 00:29:15 +0200

    nie da sie aktywowac 2 takich samych pakietow - przerabialem to w piatek -
    kiedy chcialem doladowac kolejny 250 MB pakiet - ktory stary wygasal mi w
    sobote - do wyboru sa tylko inne - tj. 50, 100 i 350 MB. musialem doladowac
    100 MB - a jak wygasl ten 250 to majac aktywny 100 MB juz nie moglem
    doladowac 100 MB tylko 250... chyba prosto sie wyslowilem :)
    w kazdym razie w eboku nie da sie tak zrobic...