  • 1. Data: 2009-08-31 06:48:44
    Temat: SimPlus - niezrealizowana promocja doladowan 20% gratis
    Od: "Strachu S." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Simplus i BlueMedia przysłały reklamę promocji:
    "do końca wakacji promocja oładowań, do każdego doładowania dodajemy 20%
    gratis".
    Czy ktoś wie, kiedy wg Simplusa i Bluemedia trwały wakacje?
    Bo doładowywałem wczoraj, nominał 55pln, i dokładnie tyle wpłynęło na konto -
    55pln bez gratisu 20%.
    Czy wakacje w tej promocji były określone do któregoś dnia, innego niż 31/08?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-08-31 07:34:18
    Od: "Tomasz W" <t...@u...edu.pl>

    podobno to bylo do 28-go aktywne, ale gowno prawda - ja w piatek 28-go okolo
    godziny 22.00 zasililem kwota 100 zl a dostalem 115 czyli normalne 15%
    wiecej przy dolodowaniu za 100 zl...
    nie bede pisal reklamacji o 5 zl w dupie mam tych zlodzieji, ale gdybym
    doladowywal powiedzmy za 500 zl to juz o 100 zl warto by pisac !

    Tomek

  • 3. Data: 2009-08-31 11:35:48
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz W" <t...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie bede pisal reklamacji o 5 zl w dupie mam tych zlodzieji, ale gdybym
    > doladowywal powiedzmy za 500 zl to juz o 100 zl warto by pisac !

    jak o 5 zł - o 20 - bo to oprócz tych 15% normalnych
    a swoją droga to doładowywałeś z właściwego banku?? bo to nie działało na
    wszystkie doładowania

  • 4. Data: 2009-08-31 13:06:21
    Od: "Tomasz W" <t...@u...edu.pl>

    z mBanku doladowywalem za 100, doladowalo 115 zamiast 120 zl...

  • 5. Data: 2009-08-31 13:58:02
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Tomasz W <t...@u...edu.pl> napisał(a):

    > z mBanku doladowywalem za 100, doladowalo 115 zamiast 120 zl...

    no a powinno doładować 135 więc ja nie wiem dlaczego nie robisz zadymy - 20 zł
    szkoda - o ile masz pewność że się w czasie zmieściłeś

  • 6. Data: 2009-08-31 15:25:48
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Tomasz W" <t...@u...edu.pl> wrote in message news:h7fud7$ac7$1@polsl.pl...
> [...]
    > nie bede pisal reklamacji o 5 zl w dupie mam tych zlodzieji, ale gdybym
    > doladowywal powiedzmy za 500 zl to juz o 100 zl warto by pisac !

    Promocja była za zasilenia od 50 do 99 zł.