  • 1. Data: 2009-08-30 18:23:21
    Temat: Telefon: gps + aparat + muzyka
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Szukam aparatu, który:
    1/ posiada GPS i będzie w nim działała automapa
    2/ posiada aparat foto i zdjęcia w nim robione są otagowane GPS
    3/ posiada ze 2 GB pojemności na to by można było słuchać muzyki (której
    zawsze mam sporo)
    4/ nie będzie dramatycznie drogi, duży

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-08-30 21:36:15
    Temat: Re: Telefon: gps + aparat + muzyka
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2/ posiada aparat foto i zdjęcia w nim robione są otagowane GPS
    > 3/ posiada ze 2 GB pojemności na to by można było słuchać muzyki (której

    #############
    Mam Nokię E52, nawigacja NaviExpert i aparat w nim dobry jak na taki
    telefon, zdjęcia otagowane.
    Jestem b. zadowolony i z aparatu i z nawigacji (już dwa lata korzystam z tej
    nawigacji), z ceny aparatu mniej ale pogodziłem się. Ważne, że bateria długo
    wytrzymuje, nie trzeba nosić ze sobą elektrowni.
    TaPik

  • 3. Data: 2009-08-31 07:49:00
    Od: "K77" <k...@n...pl>

    "TaPik" <t...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > tej nawigacji), z ceny aparatu mniej ale pogodziłem się. Ważne, że bateria
    > długo wytrzymuje, nie trzeba nosić ze sobą elektrowni.

    Ale dlaczego nie zainstalowales na tej Nokii najlepszej nawigacji na Polske
    czyli Auto Mapy?.............-;))))))

  • 4. Data: 2009-08-31 07:52:06
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 09:49:00 +0200, K77 napisał(a):

    > Ale dlaczego nie zainstalowales na tej Nokii najlepszej nawigacji na Polske
    > czyli Auto Mapy?.............-;))))))

    Pewnie dlatego, że AutoMapa nie jest najlepszą nawigacją na Polskę.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 5. Data: 2009-08-31 19:48:45
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Błażej pisze:

    > Pewnie dlatego, że AutoMapa nie jest najlepszą nawigacją na Polskę.

    Nie? Mnie się wydawało że lepszej nie ma? Więc która softGPS ma bardziej
    aktualne mapy?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 6. Data: 2009-08-31 19:54:08
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    TaPik pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > #############
    > Mam Nokię E52,

    A coś takiego samego ale z win?
    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 7. Data: 2009-08-31 21:29:17
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 21:48:45 +0200, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Nie? Mnie się wydawało że lepszej nie ma? Więc która softGPS ma bardziej
    > aktualne mapy?

    Nie ma idealnej nawigacji. Wszystko zależy od tego w jaki rejon pojedziesz,
    np. w okolicy Konina Automapa robi wielkie gagi, a np. Garmin działa
    świetnie. Dlatego nie słuchaj gdy mówią, że tylko nawigacja "X" jest super,
    a reszta to dno. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest mieć kilka programów.
    Wtedy najczęściej się one uzupełniają, ale też nie zawsze.

    Osobiście najczęściej korzystam z Garmina i Sygica. Ten pierwszy tylko raz
    wyprowadził mnie w las (użyłem wtedy metody "najkrótsza droga" i nigdy
    więcej tego nie zrobię), ale ten drugi nigdy.
    Radzę więc przetestować różne programy i zdecydować których będziesz
    używał.
    Co się zaś tyczy otagowanych fotek, to wybieraj telefon z wbudowanym GPS.
    Nie będziesz musiał wtedy mieć przy sobie zewnętrznego GPSa.

  • 8. Data: 2009-08-31 21:36:12
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "K77" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ale dlaczego nie zainstalowales na tej Nokii najlepszej nawigacji na
    > Polske czyli Auto Mapy?.............-;))))))
    Można porównać:
    http://www.naviexpert.pl/o-produkcie/opinie/wielki-t
    est-nawigacji.html
    TaPik

  • 9. Data: 2009-09-01 09:58:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > programów.
    > Wtedy najczęściej się one uzupełniają, ale też nie zawsze.

    Tylko jak rozpoznac z gory ktora bedzie lepsza w danej trasie ?
    Masz piec programow a nadal bladzisz :-)

    > Osobiście najczęściej korzystam z Garmina i Sygica.

    Tak czy inaczej - potrzebny aparacik z Windows Mobile ?

    > Co się zaś tyczy otagowanych fotek, to wybieraj telefon z
    > wbudowanym GPS.
    > Nie będziesz musiał wtedy mieć przy sobie zewnętrznego GPSa.

    A bedzie tagowal czy to opcja platna dodatkowo ?

    Jest PNA MIO z foto, ale duzy i bez telefonu :-)

    J.

  • 10. Data: 2009-09-01 13:06:07
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 11:58:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tylko jak rozpoznac z gory ktora bedzie lepsza w danej trasie ?
    > Masz piec programow a nadal bladzisz :-)

    Przed wyruszeniem w trasę można sprawdzić jak oblicza trasę dana nawigacja
    i czy znajduje punkt docelowy.

    > Tak czy inaczej - potrzebny aparacik z Windows Mobile ?

    Nie używam sprzętu z WM tylko N82.

    > A bedzie tagowal czy to opcja platna dodatkowo ?

    Opcja nie jest płatna. Tylko korzystanie z GPS w trybie wspomagania trochę
    kosztuje - cena zależy od operatora. Można jednak wyłączyć wspomaganie i
    wtedy masz geotagowanie całkowicie za darmo.