  • 1. Data: 2009-08-31 08:18:32
    Temat: Era Fun
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ktos jeszcze pamieta taka taryfe ? [prepaid z cyro i telefonem].

    Jak sie umowa konczy to co era z tym robi ? Zostawia na starych
    warunkach, przestawia na taktaka, kasuje stan konta i pakietow ?

    J.

  • 2. Data: 2009-08-31 09:56:25
    Temat: Re: Era Fun
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Ktos jeszcze pamieta taka taryfe ? [prepaid z cyro i telefonem].
    >
    > Jak sie umowa konczy to co era z tym robi ? Zostawia na starych warunkach,
    > przestawia na taktaka, kasuje stan konta i pakietow ?

    ostatnie doładowanie które zrobisz przedłuży umowę na czas nieokreślony
    (zauważysz po tym że przekoczy termin obowiązywania umowy - ja doładowywałem
    co 3 miesiące więc cała umowa trwała mi 12 doładowań po 50 zł + 1 na kilka
    brakujących dni za 25 zł - myślalem ze doładowanie mi dojdzie do terminu
    umowy czylu na 11 dni a przełuylo o cały miesiac) - po czym zaczną
    wydzwaniać do ciebie łachudry z super ofertą przedłużenia umowy - warunki
    takie jak w salonie więc bez rewelacji

  • 3. Data: 2009-08-31 15:04:56
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Najciekawsze jest to że nie można przenieść do żadnej innej taryfy w TAK TAK
    odpowiedz z iBoa którą otrzymałem z podobnym pytaniem

    Witam

    Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

    Pragnę poinformować, iż zmiana taryfy w telefonach na umowę
    (nie ma znaczenia fakt, iż już termin się zakończył) nie jest możliwa.
    System Tak Tak Fon posiada taryfę Happy, i nie ma możliwości jej zmiany.
    Ponadto Era nie oferuje migracji z systemu MIX na TAK TAK.

    Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne,

    z pozdrowieniami

    i druga odpowiedz

    Jeżeli po wypełnieniu umowy chciałby Pan przestać doładowywać konto,
    należałoby wysłać pismo informujące nas, że rezygnuje Pan z naszej sieci,
    które można wypełnić w każdym punkcie sprzedaży sieci Era.
    Numer telefonu zostałby wtedy wyłączony z sieci najbliższego dnia, końca
    cyklu rozliczeniowego.
    Mam nadzieję, iż powyższe informację okażą się pomocne.

    4367 (20090825) __________

  • 4. Data: 2009-08-31 18:39:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 17:04:56 +0200, kowtow napisał(a):

    > Najciekawsze jest to że nie można przenieść do żadnej innej taryfy w TAK
    > TAK odpowiedz z iBoa którą otrzymałem z podobnym pytaniem

    Jeszcze ciekawsze, że jakieś 1,5 roku temu potrzebowałem na parę dni
    Tiktaka, kupiłem starter, zadzwoniłem, odłożyłem.
    Niedawno znów miał mi się przydać, włączam, odpalam -- działa.
    Doładowuję, próbuję zmienić plan -- i nic.

    Okazało się, że przez pomyłkę sprzedali mi właśnie owego Fona, więc nie
    można było zmienić taryfy; udało się dopiero po interwencji BOK w IT.
    Taki był plus, że karta przeżyła ileś tam miesięcy bez doładowania, a
    nawet te parę złotych na koncie nie przepadło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-09-02 08:04:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h7goqt$jop$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zmiany.
    > Ponadto Era nie oferuje migracji z systemu MIX na TAK TAK.
    > Liczę, że przekazane informacje okażą się pomocne,

    Teraz nawet dopisali ktory to punkt regulaminu zabrania.

    No coz, takie traktowanie klientow sie msci.
    Ma ktos pomysl co zrobic z gotowka na koncie ? Zrobic sobie
    prepaida w Playu i przedzwonic ?

    A moze mozna numery na dwoch kontach zamienic ?

    J.