  • 1. Data: 2009-08-31 06:20:29
    Temat: Era TakTak - podojenia doladowan
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    Czy obecnie trw promocja podwajania doladowań w Era Tak-Tak?
    Wydawało misię, że miało być do 04 września, ale obecnie nie mogę znaleźć o
    tym żadnej informacji, żadnego potwierdzenia.
    Czy podwajają doładowania w Erze teraz, a jeśli nie, to czy inforują o tym
    na swoich stronach?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-08-31 06:39:58
    Temat: Re: Era TakTak - podojenia doladowan
    Od: "John" <j...@o...pl.ANTYSPAM>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy podwajają doładowania w Erze teraz, a jeśli nie, to czy inforują o tym
    > na swoich stronach?

    1. Nie
    2. Tak

    John

  • 3. Data: 2009-08-31 06:49:48
    Od: "Stachu S." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    John:

    > 1. Nie
    > 2. Tak

    Krótko.
    Zwięźle.
    Na temat.
    Dziękuję.

    Strachu S.

  • 4. Data: 2009-08-31 13:35:09
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    O tej promocji można już raczej zapomnieć, odkąd jest taryfa 29gr...

  • 5. Data: 2009-08-31 13:35:18
    Od: "new nik" <n...@w...pl>

    POdwojenia planowane są ok 10 paćdziernika i co ciekawe także dla HOTa

    NN

  • 6. Data: 2009-08-31 13:53:45
    Od: "Strachu S." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Skylla:

    > O tej promocji można już raczej zapomnieć, odkąd jest taryfa 29gr...

    Jak dotąd się te rzeczy nie wykluczały, więc dlaczego teraz miałoby być
    inaczej.

    Strachu S.

  • 7. Data: 2009-08-31 15:55:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "new nik" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > POdwojenia planowane są ok 10 paćdziernika i co ciekawe także dla
    > HOTa

    To jakas wewnetrzna informacja czy wnioskowanie na podstawie
    poprzedniego roku ?

    J.