-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Silniki grupy VW, który wybrać?
Date: Mon, 05 May 2014 15:05:04 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 17
Message-ID: <b...@4...com>
References: <0...@g...com>
<b...@4...com>
<3...@g...com>
NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-146-26.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.dialog.net.pl 1399295343 4080 62.87.146.26 (5 May 2014 13:09:03 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 May 2014 13:09:03 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532032
[ ukryj nagłówki ]Mon, 5 May 2014 03:16:43 -0700 (PDT), w
<3...@g...c
om>, s...@g...com
napisał(-a):
> Rozumiem, że usterki zdarzają się w autach po przejechaniu 50/100/150tyś, czyli w
samochodach, które już jeżdżą. Czy to nie powoduje, że producent wyciąga wnioski i
coś poprawia w nowo produkowanych egzemplarzach?
Producent (i nie tylko ten) już dawno temu doszedł do wniosku, że klepanie
takich bubli jak 2.0TDI to po prostu świetny biznes na lata.
Kupują ludzie 2.0? Kupują. To po co ma zmieniać?
Możesz zagłosować nogami albo rozważyć jakiś silnik TSI.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.14 15:23 Dman666
- 05.05.14 15:54 RadoslawF
- 06.05.14 10:51 Dman666
- 06.05.14 11:43 megrimsES
- 06.05.14 13:56 RadoslawF
- 06.05.14 14:25 Dman666
- 06.05.14 14:45 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.14 15:05 BartekK
- 06.05.14 15:07 BartekK
- 06.05.14 15:47 RoMan Mandziejewicz
- 06.05.14 17:24 r...@k...pl
- 06.05.14 19:37 Cavallino
- 06.05.14 19:38 Cavallino
- 06.05.14 20:15 z
- 06.05.14 20:19 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=