  • 41. Data: 2012-05-24 20:16:01
    Temat: Re: Sikacz sika...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 08:06 PM, Kefir wrote:

    > Arturze, czy widziales/slyszales, by Mariusz przyznal, ze sie pomylil,
    > przesadzil lu chocby przyjal argumenty adwersarza? Raczej zrobi z
    > niego debila, ktory nie ma pojecia o czym mowi. Tak bardzo chcesz
    > zostac kolejnym?

    Ja wiem - kopię się z koniem i wielkiego sensu to nie ma (dla tego konia),
    ale być może inni poznają parę ważnych faktów w poruszonym temacie. Ktoś
    kto w minimalnym stopniu przeanalizuje wypowiedź Lovtzy dostrzeże w niej
    argumentację na miarę 10 latka z piaskownicy a nie dorosłego człowieka
    prowadzącego merytoryczną dyskusję.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-05-24 20:21:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/24/2012 08:14 PM, Lovtza wrote:

    > Niemniej jednak istnieje kilka przeciwwskazań do wyścigów na lotniskach
    > o jakich pisaliśmy w artykule. I technicznych i organizacyjnych. Dlatego
    > wielu znajomym gdy pytali czy warto się tam wybrać pytałem czy do końca
    > wiedzą jak to wygląda z bliska i wtedy padało duże "Oooo" (stąd zresztą
    > konieczność napisania tego artykułu).

    To po co jechałeś na Nowodwór dwa lata temu skoro wiedziałeś dawno czym to
    pachnie? Tak tylko pytam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2012-05-24 20:31:33
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]

    > Treningi organizowane przez chłopaków odbywają się już trzeci rok aż tu
    > nagle gdy CSS weszło do Polski pojawiła się taka krytyka, ot zbieg

    Manipulujesz i są tutaj dwie opcje. Albo robisz to nieświadomie i po
    prostu nie ogarniasz tematu, albo robisz to celowo i jesteś zwykłym
    zaślepionym nienawiścią gnojkiem. Nie wiem w sumie co gorsze, to Twój
    problem. Manipulacja polega na mieszaniu dwóch tematów, które są
    rozdzielne.

    Pierwszy to szkolenia. Generalnie się ich nie czepiam, bo szkolenia na
    lotnisku jak najbardziej można robić i mogą być one zajebiście
    wartościowe. Tyle że jak się to robi, to trzeba robić to przynajmniej
    zgodnie z prawem (bo już nie będę wymagał aby robić to porządnie). Zajrzyj
    mądralo do ustawy i zobacz jakie kryteria trzeba spełniać (w tym
    kontekście była wzmianka o ludziach z uprawnieniami), aby podnosić
    kwalifikacje kierowców.

    Drugi temat to wyścigi. Na lotniskach póki co w obecnym systemie nie ma
    warunków do ścigania się tam. Tylko tyle i aż tyle.

    CSS nie ma nic wspólnego z wyścigami. Obstawiam, ze nawet jakbyś douczył
    się na czym to polega, to i tak byś tutaj dalej bredził o dwóch wybuchach
    i pancernej brzozie. Ze szkoleniami w formie obecnej w PL też nie, ale
    skoro nie ogarniasz pierwszego, to drugiego też Ci nie dam rady wyjaśnić...

  • 44. Data: 2012-05-24 20:33:54
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > kto w minimalnym stopniu przeanalizuje wypowiedź Lovtzy dostrzeże w niej
    > argumentację na miarę 10 latka z piaskownicy a nie dorosłego człowieka

    Artur, piękny kawalerze. Przecież Ty nie przytoczyłeś jeszcze jednego
    merytorycznego argumentu. Tymczasem ja pisałem i warunkach na lotniskach i
    o ustawach. Jak na razie poznali parę poważnych konfabulacji.

  • 45. Data: 2012-05-24 20:35:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > przesadzil lu chocby przyjal argumenty adwersarza? Raczej zrobi z
    > niego debila, ktory nie ma pojecia o czym mowi. Tak bardzo chcesz

    Kefir, Niemcy mają takie mądre powiedzenie "Kto kradnie, ten sam wszędzie
    widzi złodzieja", dosyć dobrze opisuje ono naszą polską mentalność. Jedyne
    co mogę Ci zaproponować, to abyś nie mierzył innych swoją miarą, bo to nie
    zadziała...

  • 46. Data: 2012-05-24 20:39:13
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > To po co jechałeś na Nowodwór dwa lata temu skoro wiedziałeś dawno czym to
    > pachnie? Tak tylko pytam.

    Już Ci mówię piękny kawalerze. Przyjechałem z kolegą potrenować na
    spokojnie kilka konkretnych elementów. Dlatego jeździliśmy powoli i nie
    ścigaliśmy się z Twoją ryczącą Kawasaki. Dlatego że nie było tam warunków
    do udziału w wyścigu, nie pojechaliśmy w nim. Akurat tak się składa, że
    wszystko się tutaj zgadza, a moje postępowanie jest konsekwentne.

  • 47. Data: 2012-05-24 20:39:54
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 18:45:54 +0200, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Łowca pisze o odpowiedzialności karnej.

    I na przykład daje sprawę cywilną? Gdzie pisał o odpowiedzialności
    karnej? I jakimi paragrafami lub przykładami z życia to poparł?

    > Czyżby OC uwalniało od więzienia?

    Jaaasssne.

    > Myślę, że OC to jedno, a wyrok karny to co innego.

    No co Ty?

    > Bardzo chętnie się dowiem, dlaczego organizator wyścigu miałby pójść
    > siedzieć za wypadek w wyścigu przez niego organizowanym. Konkretnie.
    > Jakie realne zarzuty można mu postawić?

    Ale to pytanie chyba nie do mnie? Zresztą też się chętnie dowiem.

    de Fresz

  • 48. Data: 2012-05-24 20:42:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-24 17:10, Lovtza pisze:

    > Celnie zdiagnozowałeś istotę problemu. Doczytać wielu osobom się nie
    > chce, ale zabierać i pisać bzdury, to już jak najbardziej tak:)
    Źle zrozumiałeś diagnozę,też czytałem po łebkach bo długo i nudno,ale z
    akapitów wyłazi nie nie nie a na końcu ciche tak,a takie zdecydowane tak
    bierze się na serio tylko przy wyrywaniu panienek.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 49. Data: 2012-05-24 20:43:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-24 18:17:37 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Oczywiście, że może. Wystarczyło przyjrzeć się temu, jak szczegółowa i
    > drobiazgowa kontrola była po wypadkach śmiertelnych na torze w Poznaniu.

    Statystyki się same nie wyrobią, prokuratorzy też muszą jakoś zasłużyć
    na premię. Zresztą zawsze gdy ktoś zginie jest prowadzone śledztwo "w
    sprawie", ale do postawienia zarzutów (i utrzymania ich w sądzie) droga
    od tego jeszcze daleka. Zresztą Poznań może się łapać pod imprezę
    masową, a to już nieco inna kategoria.

    de Fresz

  • 50. Data: 2012-05-24 20:49:55
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 24 Maj, 20:35, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

> [...]
    > co mogę Ci zaproponować, to abyś nie mierzył innych swoją miarą, bo to nie

    Pozwole sobie poczytac za prawdziwy zaszczyt, ze i mnie oswietlil
    blysk połączenia Twej wiedzy i intelektu. Za jakze celna uwage jestem
    ogromnie wdzieczny, niezaleznie obawy, ze dotarcie do jej glebi zajmie
    mi pewnie cale lata. Ufam, ze nie bedzie to czas stracony.

    --
    Z wyrazami podziwu, Artur vel Kefir