  • 1. Data: 2010-08-14 13:59:35
    Temat: Sigma 70-210 - przeróbka? czy warto
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Posiadam Sigmę 70-210, która nie współpracuje z cyframi (err99 i
    wiesza aparat - 450D). Wyczytałem gdzieś na forach (niestety wątki z
    2007r), że można ją przerobić do współpracy z cyframi.

    Pytanie: czy warto? Może od razu zainwestować w nowy/inny obiektyw?

    Posiadam obecnie kitowy 15-55 i szukam czegoś dłuższego, stąd rozważam
    przeróbkę tej Sigmy.

    Dzięki za podpowiedzi,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-08-14 14:02:28
    Temat: Re: Sigma 70-210 - przeróbka? czy warto
    Od: RD <r...@g...com1>

    RD pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Posiadam Sigmę 70-210,

    Acha, Sigma APO 4-5.6

  • 3. Data: 2010-08-15 00:36:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "RD" napisał
> [...]
    > można ją przerobić do współpracy z cyframi.
    >
    > Pytanie: czy warto? Może od razu zainwestować w nowy/inny obiektyw?

    I zaryzykować, że się ta Sigma z Twoim Canonem pokocha tak jak to Sigmy z
    Canonami mają w nierzadkim zwyczaju ?
    Chyba trochę bez sensu, szkoda kasy.

    adam

  • 4. Data: 2010-08-17 15:51:38
    Od: RD <r...@g...com1>

    adam pisze:
    > Użytkownik "RD" napisał

    > I zaryzykować, że się ta Sigma z Twoim Canonem pokocha tak jak to Sigmy
    > z Canonami mają w nierzadkim zwyczaju ?
    > Chyba trochę bez sensu, szkoda kasy.

    Chcesz napisać, że każda Sigma nie działa zbyt dobrze z Canonem?
    Nie wiem, czy jest to Twoje uprzedzenie, czy serio mam nie bawić się w
    ten wiekowy obiektyw;-)

    Pozdr,
    Rafał

  • 5. Data: 2010-08-17 19:21:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "RD" napisał

    > Chcesz napisać, że każda Sigma nie działa zbyt dobrze z Canonem?

    Napisałem "w nierzadkim zwyczaju".
    Niestety problemy Canon - Sigma są powszechnie znane.

    > Nie wiem, czy jest to Twoje uprzedzenie,

    Ja z reguły unikałem Sigmy. Co się na którą napaliłem to mi przechodziło po
    przeczytaniu opinii ; )

    > czy serio mam nie bawić się w ten wiekowy obiektyw;-)

    A to już Twoja broszka ; )

    adam

  • 6. Data: 2010-08-18 17:36:06
    Od: RD <r...@g...com1>

    adam pisze:

> [...]
    > Niestety problemy Canon - Sigma są powszechnie znane.

    > Ja z reguły unikałem Sigmy. Co się na którą napaliłem to mi przechodziło

    ;-)

    Dzięki za podpowiedź, daruję sobie. :-)

    Pozdr,
    Rafał