  • 1. Data: 2010-08-14 01:15:32
    Temat: Efekt Tilt-Shift
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Poradnik jak we wlasnej Szopie uzyskac niezwykly efekt "makietowego"
    swiata:
    http://fotoblogia.pl/2008/12/18/efekt-tiltshift-mini
    aturowy_swiat

    www.youtube.com/watch?v=kuWdSvooqxg
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-08-14 08:56:32
    Temat: Re: Efekt Tilt-Shift
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    astro pisze:
    > Poradnik jak we wlasnej Szopie uzyskac niezwykly efekt "makietowego"
    > swiata:

    Rok 2010 rokiem quasitiltszift. Dziękujemy ci, olimpusie, bo chyba od
    niego się zaczęło...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-08-14 09:06:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 03:15:32 +0200, astro napisał(a):

    > Poradnik jak we wlasnej Szopie uzyskac niezwykly efekt "makietowego"
> [...]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tilt_shift
    I na końcu nawet wyjaśnili że używanie tego określenia do udawania
    fotografii miniaturek jest niewłaściwe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-08-14 12:44:15
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 03:15:32 +0200, astro napisał(a):

    > Poradnik jak we wlasnej Szopie uzyskac niezwykly efekt "makietowego"
> [...]

    To co pokazują, jest do zrobienia zwykłym obiektywem, nie potrzeba
    tilt&shifta. Autor nie widział porządnych zdjęć zrobionych z odpowiednio
    dobranym kierunkiem głębi ostrości, a dopiero w tym leży siła drogiego
    obiektywu.

    A poza tym, filmik z Gdańskiem (o ile dobrze pamiętam), był dużo
    ciekawszy i znacznie bardziej zrównoważony jeśli chodzi o wykorzystanie
    takiego pseudo-efektu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 5. Data: 2010-08-14 17:08:57
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <5xs139xmwbbj$.13hak4adr961v.dlg@40tude.net>,
    Sylwester Zarębski nabazgrał:
    > A poza tym, filmik z Gdańskiem (o ile dobrze pamiętam), był dużo
    > ciekawszy i znacznie bardziej zrównoważony jeśli chodzi o wykorzystanie
    > takiego pseudo-efektu.

    O ile dobrze pamiętam, to w tym filmiku było więcej Gdyni niż Gdańska ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 6. Data: 2010-08-15 11:52:47
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia 14 Aug 2010 17:08:57 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > W poście <5xs139xmwbbj$.13hak4adr961v.dlg@40tude.net>,
    > Sylwester Zarębski nabazgrał:
    > O ile dobrze pamiętam, to w tym filmiku było więcej Gdyni niż Gdańska ;)

    Przepraszam, oczywiście masz rację, dlatego nie byłem tego pewien :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 7. Data: 2010-08-16 07:29:14
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2010-08-15 13:52, Sylwester Zarębski pisze:

    > Przepraszam, oczywiście masz rację, dlatego nie byłem tego pewien :).

    O ile dobrze pamietam to byl film o Trojmiescie, a wiec byl i Gdansk i
    Gdynia i Sopot nawet byl. Ot co. :)

    --
    KOMTUR