  • 11. Data: 2009-04-24 22:46:25
    Temat: Re: Sigma 20-40 EX DG z front focusem...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Apr 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > Wychodzą fantazje.

    Dorzuć 6400 tkliwości ;) (hint - sąsiedni wątek)

    pzdr, Gtofryd

  • 12. Data: 2009-04-25 09:30:10
    Od: j...@a...at

    On 24 Apr., 15:17, Olek <o...@u...eu> wrote:

    > puszka to 400D
    > oglądałem jeszcze raz fotki z innych obiektywów tj. 50 1.8 II canona i
    > Tamrona 70-300 APO DG i stwierdzam, że w przypadku 50 front focusa
    > praktycznie nie ma, w Tamronie przy macro jest minimalny tj. między
    > kreską 0 a 1...
    >
    > Sigma to mój główny obiektyw więc chciałbym spytać - jak ją się koryguje?
    >
    > pozdr
    > Olek- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    mam na mysli sprawdz w tym obiektywie na skrajnych ogniskowych , czy w
    obu wypadkach jest FF.
    Moze sie okazac , ze na jednym koncu masz FF a na drugim juz nie ,
    albo jeszcze wikszy albo BF.

    czy sprawdales przy swietle sztucznym ?
    w swietle sztucznym Af ma tendencje do skracania ostrzenia i to
    niemalo w stosunku do swiatla zimniejszego.

  • 13. Data: 2009-04-26 09:27:08
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Roger from Cracow wrote:

    > tez mialem w rekach ze 3 bardzo przyzwoite obiektywy sigmy
    > ale nie dzialaly, trafialy gdzies indziej niz celowalem :)
    > Nie wiem kto Ci go sprzedal ale ja kiedys tez sprzedawalem
    > jakis obiektyw sigmy. U nabywcy okazalo sie ze jest spory
    > FF wiec oddalem kase bez gadania.

    sprzedawca okazał się wielkim cwaniakiem i już... ale podregulowałem
    focusa w swoim body i jest ok... fakt faktem problem z focusem się
    "rozjeżdża" na skrajnych ogniskowych...