  • 11. Data: 2010-03-13 13:36:20
    Temat: Re: Serial "Pierwsza miłość"
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-03-13 12:36, Andrzej donosi, że:
    > Bardzo Ci dziękuję.
    Polecam się ;)
    > Czy mógłbyś jeszcze napisać gdzie to znalazłeś?
    Google: "adwokat Pawła Krzyżanowskiego" - drugi wynik:

  • 12. Data: 2010-03-13 14:49:18
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    > Google: "adwokat Pawła Krzyżanowskiego" - drugi wynik:
    Dzięki. Masz rację. Ja szukałem po nazwie serialu, a wtedy
    pokazywała się tylko częściowa obsada, chociaż pytałem
    o pełną.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2010-03-14 20:43:56
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > Jeśli naprawdę chcesz pomóc, to wpierw przeczytaj wątek.
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej

    no tak adwokat diabła

  • 14. Data: 2010-03-15 14:48:50
    Od: "Andrzej" <1...@4...pl>

    > A to odpowiedź na Twoje pytanie:
    > "Krzyżanowski poznaje także swojego adwokata - Macieja Lewkowskiego (Michał
    Skuratowicz)."
    Dla tych, którzy się tym interesują: powyższa odpowiedź jest błędna.
    Ten aktor nazywa się Maciej Skuratowicz.

    Pozdrawiam
    Andrzej