  • 111. Data: 2014-06-30 23:45:19
    Temat: Re: Sejm klepnal motocykle 125 cm3
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-30 22:32, RadoslawF pisze:

    > Brednie.
    > W pewnych przypadkach na B możesz jechać zestawem powyżej 4T.
    > Poczytaj może najpierw przepisy.

    Wyobraź sobie, że znam te przepisy na pamięć.
    A wątek w którym raczyłeś się wypowiedzieć był o czymś innym.
    Na przyszłość polecenie służbowe - najpierw czytasz, a potem odpisujesz.
    Odmaszerować.

  • 112. Data: 2014-07-01 00:52:31
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > Przypomina mi się takie amerykańskie "Ale Urwał" gdzie kierowcy
    > ślizgających się samochodów postanawiali wyskakiwać z nich w biegu i
    > próbowali zatrzymywać butami ;)

    Ignoranci! Nie wiedzieli ze do tego potrzebne są azbestowe skarpety?

    --
    Darek

  • 113. Data: 2014-07-01 09:17:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 22:10:49 +0200, Shrek napisał(a):

    Naprawde nie rozumiesz, ze kurs czlowieka rozsadnego nauczy m.in. pokory?
    Jak juz ktos wczesniej napisal, swiezy kierowca nie dostaje malpiego rozumu
    od razu po odebraniu papierka.

    > Wymieniać dalej?

    Nie, jezeli nie widzisz roznicy miedzy motocyklem na publicznej drodze a
    kajakiem czy nartami, to naprawde nie ma sensu dalej sie sprzeczac.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 114. Data: 2014-07-01 09:21:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 22:36:52 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jakiego badania, z twojego tekstu wynika że pomimo że cztero
    > kołowce nie sprawiały ci problemu niezależnie od wielkości
    > to motocykl już tak. I do tego przyznałeś że chodziło o
    > zwykłe 125.

    No i co ma z tego wynikac? :)
    Jaki jest zwiazek miedzy nabyta umiejetnoscia prowadzenia samochodu, a
    posiadaniem wrodzonej umiejetnosci panowania nad motocyklem (w zakresie
    podstawowych "odruchow")?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 115. Data: 2014-07-01 09:29:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Tuesday, July 1, 2014, 9:17:46 AM, you wrote:

    > Naprawde nie rozumiesz, ze kurs czlowieka rozsadnego nauczy m.in. pokory?
    > Jak juz ktos wczesniej napisal, swiezy kierowca nie dostaje malpiego rozumu
    > od razu po odebraniu papierka.

    A dostaje mając wcześniej inny papierek?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2014-07-01 11:24:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    WW wrote:

    > To usuniecie opóźnienia przepisów w stosunku do życia.
    > Polska nie kończy się na Warszawie, czy innych wielkich miastach. W
    > pozostałej części Polski, nazwijmy ją dla uproszczenia "Polska B", małe
    > skuterki i motorki to bardzo dobry i tani sposób komunikacji. Tym
    > bardziej, że pojawiło się sporo tanich, używanych skuterków z zachodu.
    > 50 ccm to nieco za mało a 125 ccm całkowicie wystarczy na dojazd na
    > zakupy do sklepu.
    > Ja jestem za.

    Nigdy nie było zakazu dojeżdżania do sklepu motorkiem 125 ccm. Wystarczy
    zrobić prawo jazdy kat. A (raz w życiu).

    Kiedyś były WSki, PZLki, MZty i Jawy - sporo ludzi na tym jeździło, co
    nie znaczy, że nie trzeba było mieć prawa jazdy kat. A, żeby tym jeździć.

    Dziwię się, że Policja nie wyłapuje "motorowerów" z silnikami 125, 250 i
    300 ccm. Czyli motocykli zarejestrowanych jakiś sposobem, jako
    motorower. Widać tego pełno - np. Vespy GT 125, GT 250 z małymi (czyli
    motorowerowymi) tablicami rejestracyjnymi.

  • 117. Data: 2014-07-01 11:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-01 09:17, Maciek wrote:
    > Dnia Mon, 30 Jun 2014 22:10:49 +0200, Shrek napisał(a):
    >
    > Naprawde nie rozumiesz, ze kurs czlowieka rozsadnego nauczy m.in. pokory?

    Naprawdę nie. Rozsądny ma pokorę bez kursu, nierozsądny wcale.

    > Jak juz ktos wczesniej napisal, swiezy kierowca nie dostaje malpiego rozumu
    > od razu po odebraniu papierka.

    No dokładnie - po czym wnosisz, że dosiadając 125cc monstera takiego
    małpiego rozumu dostanie - jak jeżdził wcześniej przeciętnym autem to go
    osiągi 125 nie powalą. Już prędzej dostanie małpiego rozumu przesiadając
    się do 300 konnej bryki.

    > Nie, jezeli nie widzisz roznicy miedzy motocyklem na publicznej drodze a
    > kajakiem czy nartami, to naprawde nie ma sensu dalej sie sprzeczac.

    No w sumie to niespecjalnie - czy różni się publiczna droga od
    publicznego stoku?

    Shrek.

  • 118. Data: 2014-07-01 11:46:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 27.06.2014 20:36, Maciek pisze:

    > Sejm przyjal nowelizacje ustawy o kierujacych pojazdami wraz z poprawkami
    > Senatu. To znaczy, ze za pare miesiecy bedzie mozna z kategoria B i
    > 3-letnim doswiadczeniem prowadzic motocykle do 125 ccm z automatyczna i
    > zwykla skrzynia biegow.

    I manualną skrzynią? Znaczy mogę WSK wyciągnąć z garażu i sobie
    pojeździć? ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 119. Data: 2014-07-01 11:56:38
    Od: WS <L...@c...pl>

    > Nigdy nie by�o zakazu doje�d�ania do sklepu motorkiem 125 ccm.
    > Wystarczy zrobi� prawo jazdy kat. A (raz w �yciu).

    Problemem czesto sa (byly?) koszty...

    Takie PJ kosztuje dobrze ponad 1kPLN (lekarz, kurs, egzamin, dokument) , a za tyle to
    chinski pojazd mozna juz kupic ;)

    WS

  • 120. Data: 2014-07-01 12:02:20
    Od: masti <g...@t...hell>