  • 61. Data: 2010-09-15 13:30:45
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-15 12:53, Mario pisze:

    > a to nie umiesz cofać patrząc w lusterka?

    Umiem, ale nie lubię.

  • 62. Data: 2010-09-15 13:36:26
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-14 20:22, Robert Wicik pisze:

    > Nie ma, ale weź wytłumacz kobiecie, że kombi jest praktyczniejsze.
    > Moja uparła się, że bagażówką nie bedzie jeździć i byłem zmuszony kupić
    > sedana ;]

    Mądra kobieta.

    A.

  • 63. Data: 2010-09-15 13:59:35
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-15 11:33, Filip KK pisze:

    > Ten wózek widłowy? Tylko nie pitol, że roweru nie zmieścisz.. Bo nigdy w to nie
    uwierzę!

    rower to wszystko ciągnie

  • 64. Data: 2010-09-15 14:02:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Poza tym widok poszatkowany na wiele szybek - dziękuję. Można sobie na rysunku pt.
    > co widać od środka w sedanie domalować dla porównania co by było "gdyby to był
    > kombi": gdzie by była szyba tylna, boczne szybki oraz ich słupki. A słupki
    > w kombi też nie mogą być zbyt ażurowe, ze względów bezpieczeństwa...

    Zresztą, żeby nie teoretyzować za mocno: poniżej zdjęcie z pozycji głowy kierowcy,
    znad zagłówka. Niestety, aparat nie objął całej szerokości tylnej szyby... :)

    http://img837.imageshack.us/img837/3883/sedan.jpg

    Gdybym miał wersję kombi, to tylne słupki wypadłyby mniej-więcej tam, gdzie
    są teraz skrajne wsporniki spojlera, bo są one na narożach bagażnika.

  • 65. Data: 2010-09-15 14:03:03
    Od: belan <m...@g...pl>

    Dnia 15-09-2010 o 13:21:21 PaPi <...@...3> napisał(a):
    > Bo w kombi jest glosniej niz w porownywalnym sedanie/hatchbacku.

    Jak bardzo głośniej? Zakrawa mi to na kolejny mit ludowy..
    --
    pzdr, MS

  • 66. Data: 2010-09-15 14:06:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Sep 2010 13:21:21 +0200 osobnik zwany PaPi wystukał:

    > Bo w kombi jest glosniej niz w porownywalnym sedanie/hatchbacku.

    pomyliłeś z dostawczą blaszanką

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2010-09-15 14:29:13
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jak bardzo głośniej? Zakrawa mi to na kolejny mit ludowy..

    Slyszalnie glosniej. Nie wiem "jak bardzo".
    Sprawdzone organoleptycznie w corolli wagon vs. hatchback, octavii II
    hatchback/kombi, hondzie accord sedan/kombi.

  • 68. Data: 2010-09-15 14:53:14
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > W codziennym uzytkowaniu 460l to az nadto, a jak trzeba cos przewiezc to
    > kombi mozesz zapakowac po dach, a nie tylko do szyby/rolety do której
    > podawana jest ta pojemnosc. Takze takie porównania sa lekko bez sensu.

    Nie sa bez sensu, i Opel tez wyciagnal z tego wnioski projektujac Vectre C -
    sprawdz tam pojemnosci bagaznika wersji sedan i kombi.

    --
    Axel

  • 69. Data: 2010-09-15 14:57:03
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> wrote in message
    > Mialem hb, sedana teraz kombi. hb wedlug mnie to porazka, wszystkie wady
    > kombi bez zalet sedana. Sedan astraf(500litrów): odizolowany bagaznik,
    > ciszej w srodku, mozna duzo upchnac, wyjazd na wakacje dwa tygodnie pod
    > namiotem bez problemu, nie mozna wlozyc gabarytów ale przewozilem
    > dwumetrowe lózko. Kombi: mozna zapakowac gabaryty, niewygodnie sie siega
    > na koniec bagaznika,

    Wlasnie zdecydowanie latwiej niz w sedanie. Chyba, ze mowisz o roznych
    autach.

    --
    Axel

  • 70. Data: 2010-09-15 14:58:16
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "komar" <k...@1...cc> wrote in message news:i6pvk1$2or$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    mPM3MuBMh3Ei!tQg~~0_1
    > a w "jeszcze normalniejszym" aucie wchodzi 60 palet euro, wózek, lampka
    > z tesco i jeszcze mozna sobie miedzy tym pochodzic.

    Zbudowanym wewnatrz prostokata bedacego obrysem sedana? Bo jesli nie, to nie
    rozmawiamy rowniez o samolotach...

    --
    Axel