  • 91. Data: 2010-09-16 14:35:34
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:i6sge4$ft7$1@news2.ipartners.pl...
    > Nawet lepiej, bo spojler robi za fajny celownik :) Głównie dlatego
    > go ostatecznie zostawiłem, choć początkowo chciałem zdjąć - przeszkadza
    > w myciu, odśnieżaniu i wygląda hmm trochę humorystycznie przy 96KM :)

    No, najpierw wlasnie zobaczylem skrzydlo, a dopiero potem, ze i pokrywe
    bagaznika widac.

    --
    Axel

  • 92. Data: 2010-09-16 14:36:43
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Mniej-więcej tak, jak dłubać lewą ręką w prawym uchu.
    > Czyli tylko jeśli muszę.

    Wiesz - mnie uczyli na kursie cofania z odwracaniem. Ale jak sie dobrze
    nauczylem cofac na lusterka, to juz inaczej tego nie robie...

    --
    Axel

  • 93. Data: 2010-09-16 16:23:37
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    wiadomościnews:i6ojiv$5ls$1@inews.gazeta.pl...

    > Głupia sprawa z pojemnościami bagażników
    > - sedan: 500/790
    > - HB: 480/1180
    > - kombi: 460/1490

    Pytanie jak liczą pojemność bagażnika w wersji kombi. Większość liczy
    do rolety. Mając kratke można załądować trochę więcej.

  • 94. Data: 2010-09-17 08:11:47
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-15 14:58, Axel pisze:

    > Zbudowanym wewnatrz prostokata bedacego obrysem sedana? Bo jesli nie, to nie
    > rozmawiamy rowniez o samolotach...

    bardziej podchodzi pod "kombi" ;)

  • 95. Data: 2010-09-17 21:17:47
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Wiesz - mnie uczyli na kursie cofania z odwracaniem. Ale jak sie dobrze
    > nauczylem cofac na lusterka, to juz inaczej tego nie robie...

    Mnie uczyli, że patrzysz się tam gdzie jedziesz. Brzmi rozsądnie i w
    lusterka też się patrze tylko kiedy musze.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 96. Data: 2010-09-21 12:06:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-14, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Dla mnie sedany mają dwie podstawowe wady:
    > - mimo dużego pojemnościowo bagażnika, wiele rzeczy nie da się do niego
    > nijak wcisnąć tym niewielkim otworem,
    > - nie mają tylnej wycieraczki.
    >
    > Ale kombi nie lubię, zdecydowanie preferuję HB/LB... Niestety niektórzy
    > producenci zaczynają z liftbacków rezygnować - np. citroen zrobił ten
    > kretyński ruch i nowe C5 jest już tylko jako sedan lub kombi :(

    Od paru lat tylne klapy w kombiakach są tak pochylone, że prawie
    różnicy nie ma :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 97. Data: 2010-09-22 23:09:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 12:06:39 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
    > Od paru lat tylne klapy w kombiakach są tak pochylone, że prawie
    > różnicy nie ma :)

    Jednak jest zasadnicza - szyba w kombi jest dużo niższa niż w HB/LB, co
    wiąże się ze znacznie krótszą wycieraczką (wiem, gdyby się komuś chciało to
    da się to zrobić lepiej). A to wiąże się z wycieraniem żałośnie małego
    kawałka owej szyby...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944