  • 51. Data: 2010-09-15 11:33:53
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-15 10:17, komar pisze:

    > a w "jeszcze normalniejszym" aucie wchodzi 60 palet euro, wózek, lampka
    > z tesco i jeszcze można sobie między tym pochodzić.

    Ten wózek widłowy? Tylko nie pitol, że roweru nie zmieścisz.. Bo nigdy w
    to nie uwierzę!

  • 52. Data: 2010-09-15 12:37:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-15 11:12, to pisze:
    > begin Jakub Witkowski

    > Żartujesz? Kombi kończy się w zasadzie wraz z tylną szybą, czy może być
    > coś czym się łatwiej cofa?

    Właśnie to, że jest bardziej odsunęta przeszkadza.

    http://img844.imageshack.us/img844/7692/sedankombi.j
    pg

    Kombi u góry, sedan na dole.
    Po lewej kąty widzenia w poziomie przez tylną szybę, po prawej
    schematycznie jak to widać z wnętrza przy cofaniu.

    I dokładnie odpowiada to moim odczuciom. Oczywiście, co kto lubi...

  • 53. Data: 2010-09-15 12:44:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-15 11:25, Waldek Godel pisze:

    > ROTFL!!!!!!

    Na zdrowie.

  • 54. Data: 2010-09-15 12:50:38
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:i6oo2e$i3l$1@news.mm.pl...
    > U mnie klapa podnosi się od zderzaka. Jak w kombi. Głową też nie zahaczam,
    > bo klapa podnosi się wysoko. Masz na myśli Granadę? ;)

    Nie trzeba Granady. W mojej Vectrze nie jestem w stanie siegnac do malej
    rzeczy lezacej w bagazniku przy tylnej kanapie bez "wejscia" do bagaznika. W
    liftbacku mojej siostry po prostu wystarczy sie mocniej pochylic.

    --
    Axel

  • 55. Data: 2010-09-15 12:53:35
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Na zdrowie.

    a to nie umiesz cofać patrząc w lusterka?

    pozdrawiam
    mario

  • 56. Data: 2010-09-15 12:57:48
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-09-14 22:20, Jacek pisze:
    > jeśli już porównujemy marzenia, to chciałbym zabrać sie na wakacje audi
    > rs4 albo rs6 kombi :)
    > Nie ma szybszego auta rodzinnego :)

    chyba jednak E63 jest szybsze.

  • 57. Data: 2010-09-15 12:59:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Sep 2010 12:37:32 +0200 osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

> [...]
    > schematycznie jak to widać z wnętrza przy cofaniu.
    >
    > I dokładnie odpowiada to moim odczuciom. Oczywiście, co kto lubi...

    tyle, że w kombi masz jeszcze tylne szyby boczne a w sedanie masz tam
    najczęściej masywny słupek.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2010-09-15 13:21:21
    Od: PaPi <...@...3>

    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie
    > zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    Bo w kombi jest glosniej niz w porownywalnym sedanie/hatchbacku.

  • 59. Data: 2010-09-15 13:28:54
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci_dnia/news/n
    owa-astra-sport-tourer,1493369
    > :)

    widać, że w Oplu albo zmienił się hamerykański management na "górze" na
    niemiecki albo zmienili na ludzi, którzy dostrzegają, że nie da się osiągnąć
    sukcesu na rynku ze stylistyką dla 'dziadków' - vide - Astra G kombi
    wyglądająca z tyłu jak Trabi kombi,

    brat

  • 60. Data: 2010-09-15 13:29:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-15 12:59, masti pisze:

    pg

    > tyle, że w kombi masz jeszcze tylne szyby boczne a w sedanie masz tam
    > najczęściej masywny słupek.

    No ten słupek sedana to się jednak kończy dużo wcześniej niż bagażnik,
    bo inaczej to by nie był sedan, przynajmniej jak dla mnie :)

    Poza tym widok poszatkowany na wiele szybek - dziękuję. Można sobie na rysunku pt.
    co widać od środka w sedanie domalować dla porównania co by było "gdyby to był
    kombi": gdzie by była szyba tylna, boczne szybki oraz ich słupki. A słupki
    w kombi też nie mogą być zbyt ażurowe, ze względów bezpieczeństwa...