  • 11. Data: 2010-09-14 20:35:30
    Temat: Re: Sedan czy kombi?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 19:45:35 +0200, Przemek V wrote:
    >Ciszej w środku. Nie słychać walających się po bagażniku gratów.
    >Bezpieczniej - w razie jakiś piruetów to co wozisz w bagażniku nie fruwa po
    >kabinie.

    Kratka ? :-)

    >Złodzieje nie widzą co w środku i mniej ich kusi żeby wybić szybę.

    Na to juz dawno wymyslili rolety i przyciemniane szyby.

    >Jak stoisz na parkingu z bagażami i już wybiją szybę to mogą mieć utrudniony
    >dostęp do bagażnika.

    W wielu przypadkach otwiera sie dzwignia z kabiny.

    Hm, nie probowalem - ale czy latwo otwiera sie bagaznik lomem ?
    Bo raczej ciszej, o ile w ogole sie da :-)

    Dluznik mnie przekonal :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-09-14 21:03:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-14 19:45, Przemek V pisze:

    [...]

    Jak otwierasz bagażnik, to siedzącym środku wiatr czapek z głów nie
    zrywa (dzieciaki się nie przeziębiają, nie budzą, hałasu nie ma...).

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2010-09-14 21:10:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 21:03:07 +0200, LEPEK napisał(a):

    > Jak otwierasz bagażnik, to siedzącym środku wiatr czapek z głów nie
    > zrywa (dzieciaki się nie przeziębiają, nie budzą, hałasu nie ma...).

    po czym do skorzystania z tego otwartego bagażnika musisz mieć kurs
    speleologiczny.
    A wystarczy zostawić włączony silnik z nadmuchem i już powietrze będzie
    wylatywało otwartą klapą a nie wlatywało.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-09-14 21:19:52
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, ostatnio kolega wszedł ze mną w dyskusje, iż w gruncie nie widzi
    > potrzeby po co właściwie produkuje się sedany. Mniejsza o to, że innych
    > aut niż kombi nie miał i może jakieś ma upodobanie, aczkolwiek doszliśmy
    > do wniosku, że z praktycznego punktu widzenia (poza innym gustem co do
    > estetyki) kombi ma więcej zalet od sedana przy zachowaniu podobnej trakcji
    > czy spalania. Dla mnie osobiście, to tylko brać małe albo kombi jak trzeba
    > coś większego.

    jak musze przewieźć coś wiekszego, to mam chowany hak i wypożyczalnie
    przyczepek na stacji benzynowej, tudzież profesjonalną wypożyczalnie z całym
    przekrojem przyczep po drugiej stronie miasta czynną 24h. Wykorzystuje ją
    1-2 razy do roku, lub gdy ktoś bliski jest w potrzebie. Na wakacje w razie
    potrzeby wypożyczam bagażnik dachowy, gdyż nie mam garażu, ani potrzeby
    magazynować go przez 50 tygodni w roku. Do codziennej jazdy sedan z
    bagażnikiem 500l w supełności mi wystarczy. I moje auto akurat ładniej
    wygląda jako sedan niż kombi :)

    Jacek
    Opel Vectra B Sport LPG

  • 15. Data: 2010-09-14 21:30:02
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-14 19:18, Karol Y pisze:
> [...]
    >
    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie
    > zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    Mój kolega kiedyś zwrócił uwagę na jedną cechę sedanów - jak się otworzy
    bagażnik to nie wieje po plecach.

  • 16. Data: 2010-09-14 21:31:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-14 19:18, Karol Y pisze:

    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie
    > zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    Zaletą auta sedan jest to, że np. lepiej się nim driftuje, dupa nie jest
    za ciężka.

  • 17. Data: 2010-09-14 21:31:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 21:19:52 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > magazynować go przez 50 tygodni w roku. Do codziennej jazdy sedan z
    > bagażnikiem 500l w supełności mi wystarczy. I moje auto akurat ładniej

    Twoje auto jest akurat klinicznym przykładem jak można spierdolić kombi -
    pojemność bagażnika sedana to 500 litrów, pojemność bagażnika kombi to 460
    litrów. Wstyd mnożony przez żenadę.
    Inna rzecz, że te 500 litrów u ciebie, to pod warunkiem, że się szmaty w
    reklamówkach wozi. Bądź chojrak i włóż tam kilka komputerów w kartonach...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-09-14 21:32:06
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Poza względami estetycznymi (dla tych co mają taki gust), jakie widzicie
    > zalety tego samego auta z nadwozie sedan od kombi?

    ja powiem tak, rozważam teraz kupno autka to jakie chcę kupić nie
    produkują kombi, tylko sedan. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 19. Data: 2010-09-14 21:46:03
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

> [...]
    > reklamówkach wozi. Bądź chojrak i włóż tam kilka komputerów w kartonach...

    bardzo przeszkadzają wsporniki tylnej klapy, beznadziejnie wbijają sie w
    bagaż :( W omegach są już proste i zabudowane.
    Innych eksperymentów na ładunku nie robie, wózek gondola wchodzi na płasko
    po zdjęciu kółek i jest miejsce na skrzynke z narzędziami/chemią.

    Jacek

  • 20. Data: 2010-09-14 21:48:46
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Twoje auto jest akurat klinicznym przykładem jak można spierdolić kombi -
    > pojemność bagażnika sedana to 500 litrów, pojemność bagażnika kombi to 460
    > litrów. Wstyd mnożony przez żenadę.

    bo jakiś "mądry" narobił w V-B kombi schowków pod podłogą/wykładziną
    bagażnika jakby to ktoś kiedyś wykorzystywał...

    brat