  • 31. Data: 2016-04-24 12:09:45
    Temat: Re: Ściereczka obniżająca rachunki za prąd :-)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:slrnnhp698.unh.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie rozerwą go na kawałki. Dostanie mandat mantat w takiej mniej
    > więcej wysokości, jak cena biletu lotniczego z Polski. I tyle.

    Ale przy okazji i w dupę może zarobić parę solidnych klapsów.
    Na całym świecie gadali w mediach, jak to jakiś młody hamerykaniec, lat
    temu... hmm... dokładnie nie pomnę, pod koniec zeszłego wieku? zarysował
    komuś karoserię samochodu, gwoździem, jakoś tak. Zarobił m.in. parę batów na
    dupsko i chyba tylko zmniejszyli ich ilość pod naciskiem opinii światowej,
    jakoś tak.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego tłumu

  • 32. Data: 2016-04-24 14:06:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > zarysował komuś karoserię samochodu, gwoździem, jakoś tak. Zarobił
    > m.in. parę batów na dupsko i chyba tylko zmniejszyli ich ilość pod

    To jest przewidywalny kraj, trudno jest tam zarobić coś przy okazji.
    Klapsy dają właśnie za wandalizm. Albo za jazdę po pijaku. Posiadanie
    gumy do żucia się na listę dupną nie łapie. Za to egzekwowanie wysokich
    mandatów jest bezwzględne.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2016-04-24 23:22:38
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To jest przewidywalny kraj, trudno jest tam zarobić coś przy okazji.
    > Klapsy dają właśnie za wandalizm. Albo za jazdę po pijaku.

    Ech, żeby tak u nas...

  • 34. Data: 2016-04-25 03:47:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2016 11:51:42 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Czy kolor zielony jest jakoś bardziej niebezpieczny od innych?

    Glony, plesnie, itp.

    > Też zależy jak liczyć. W ogóle porównywanie miasta do państwa
    > (nawet do państwa-miasta) ma ograniczony sens.

    No, bardziej chodzilo mi o grozaca gestosc gum na chodniku :-)

    J.

  • 35. Data: 2016-04-25 10:17:38
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > To jest przewidywalny kraj, trudno jest tam zarobić coś przy okazji.
    > Klapsy dają właśnie za wandalizm. Albo za jazdę po pijaku. Posiadanie
    > gumy do żucia się na listę dupną nie łapie. Za to egzekwowanie wysokich

    Miałem na myśli plucie tą gumą na chodnik, a nie samo posiadanie... ale OK.

    > mandatów jest bezwzględne.

    Wystarczy. Ma być zarówno NIEUCHRONNE, jak i BOLESNE. (no i zgodnie ze
    sprawiedliwością, odpowiednie do przewinienia) Gdyby było tylko nieuchronne,
    ale kosztowało by np. 10 złotych, to jak w dowcipie, co bogatsi zaraz by
    prosili o abonament na cały miesiąc. Gdyby tylko bolesne, to zaraz by
    kalkulowali, że ryzyko wpadki jest raz na kwartał, to on sobie będzie
    jeździć bez biletu, taniej go wypadnie zapłacić powiedzmy, 500 złotych co 3
    miesiace, niż kupować bilety.
    Właśnie, wysoko i bezwzględnie. Sprzedać władzom, że ci od szmatek plują
    gumą na chodnik. Nawet jak wyjdzie, że nie plują, to zanim soie z tego
    wykpią, minie trochę czasu.

  • 36. Data: 2016-04-25 10:22:55
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ech, żeby tak u nas...

    Ja często proszę Boga o to, by u nas to wprowadzili.
    Ale, za takie kiepy na chodniku, nie trzeba do Singapuru jechać, wystarczy
    do czeskiej Pragi - 5kKCS na przywitanie...
    Austria, Skandynawia, mandaty dla kierowców takie, że jeżdżą grzeczniutko,
    jak dzieci w przedszkolu...
    Ale, za szybkość, to już Słowacy robią co należy... A to nasi sąsiedzi...
    Zobaczcie, co u nas się stało, po wprowadzeniu czasowego odebrania prawka,
    za przekroczenie w mieście więcej, niż o 50 - zwolnili! Wprawdzie nie do
    wymaganej prędkości, ale przekraczają już nie o np., 70-80, ale o 40... Bo
    wiedzą, czym to grozi. A gdzie to za +30 zdaje mi się, że pierdelek...? W
    .eu, tylko nie pamiętam, który kraj...?

  • 37. Data: 2016-04-25 10:43:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Ech, żeby tak u nas...

    Nie, u nas nie. Takie westchnienia świadczą o pewnej niedojrzałości
    (bez urazy). To tak jak tęsknoty za skandynawskim socjalizmem. Albo
    za autorytarnym porządkiem w stylu białoruskim -- zależy na co się
    ktoś ostatnio napatrzył i co go zachwyciło w cudzoziemskich landach.
    Takie rozwiązania wymagają z poszanowania tradycji i lokalenj kultury,
    nie da się ich traktować ahistorycznie i wprowadzać z dnia na dzień.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2016-04-25 10:50:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Glony, plesnie, itp.

    Jakieś specjalne gatunki, które tylko na gumie rosną? W dodatku
    niebezpieczne dla otoczenia? Nie, nie sądzę, by o to chodziło.

    > No, bardziej chodzilo mi o grozaca gestosc gum na chodniku :-)

    W jednym i drugim miejscu gęstość ludzi na chodznikach jest spora.
    To jednak o nich chodzi, nie o gumy.

    Jarek

    --
    Chodzi na smyczy nie robi wrzasku
    Podaje łapę siusia do piasku

  • 39. Data: 2016-04-25 10:56:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > Miałem na myśli plucie tą gumą na chodnik, a nie samo posiadanie... ale OK.

    Śmiecenie czymkolwiek na chodnikach jest skutecznie wyłapywane przez
    lokalna służby. Też sporo kosztuje. Z guma ten problem, że da się dość
    dyskretnie opaskudzić trotuar, a skutki tego są dalej idące niż od
    rzucenia papierka. Stąd odrębne traktowanie.

    [...]
    > Właśnie, wysoko i bezwzględnie. Sprzedać władzom, że ci od szmatek plują
    > gumą na chodnik. Nawet jak wyjdzie, że nie plują, to zanim soie z tego
    > wykpią, minie trochę czasu.

    Władza ma na tyle sprawną egzekutywę, że nie ma ochoty opierć się na
    takich oddolnych inicjatywach.

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2016-04-25 13:17:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > Takie rozwiązania wymagają z poszanowania tradycji i lokalenj kultury,
    > nie da się ich traktować ahistorycznie i wprowadzać z dnia na dzień.

    Ależ Jarku - jeśli masz lepszy pomysł na skuteczne utemperowanie
    niepokornych - to będę Twoim adwokatem, aby to wprowadzić, tylko podziel się
    z nami tym pomysłem!
    W .sg kosze wcale nie są tak często, jak u nas w .pl! A jednak oni mogą...