  • 1. Data: 2016-04-19 20:45:46
    Temat: Magnetyzery na S-ki
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Dave już z tego polewa, ale kto go nie ogląda powinien zapoznać się ze
    źrodłem:

    http://www.zenergeia.sg/official/

    Ale wydaje mi się że wiekszy biznes zrobili by na audiofilach. Stracona
    szansa na szmatki do kabli za $300.

  • 2. Data: 2016-04-19 21:41:02
    Temat: Re: Magnetyzery na S-ki
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-04-19 20:45, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > źrodłem:
    >
    > http://www.zenergeia.sg/official/
    >
    > Ale wydaje mi się że wiekszy biznes zrobili by na audiofilach. Stracona

    Bo to "spisek konserwatorów-elektryków" co w się po robocie nie mogą
    doszorować!

    Włodek ;-)

  • 3. Data: 2016-04-20 09:54:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 19 kwietnia 2016 20:47:47 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Ale wydaje mi się że wiekszy biznes zrobili by na audiofilach. Stracona
    > szansa na szmatki do kabli za $300.

    Właśnie nie, audiofili jest mało, a zwykłych debili cała masa.
    To genialny wynalazek, żadnego wtykania, łączenia czy przypinania,
    wystarczy przetrzeć szmatką, każdy kretyn sobie z tym poradzi
    bez problemu, więc grono potencjalnych klientów jest ogromne.
    Chylę czoła przed inwencją :>

    L.