  • 11. Data: 2011-10-23 21:19:51
    Temat: Re: Saxo 1.1 - spalanie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    nadir <n...@h...org> writes:

    > Pewnie dlatego, że 500 metrów "tam" pokonywałeś w nadprzestrzeni lub
    > jakimś innym wymiarze. ;)

    Przecięż w dwie strony nie musi być ta sama odległość, weźmy na
    przykład wtorek i piątek - od wtorku do piątku są 3 dni, a od piątku
    do wtorku - cztery.

    8-)

    MJ

  • 12. Data: 2011-10-23 22:03:37
    Od: PH <p...@...ustach.xyz>

    > Przecięż w dwie strony nie musi być ta sama odległość, weźmy na
    > przykład wtorek i piątek - od wtorku do piątku są 3 dni, a od piątku
    > do wtorku - cztery.
    Dobre :-)

  • 13. Data: 2011-10-23 22:25:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Za chwile się dowiesz, że strasznie dużo ci spala, bo grupowym guru w
    > mieście auta ważące pod dwie tony palą w mieście 3,5 litra zimą. Mam w
    > tej chwili 16 auto z czego 10 było benzynowych i ŻADNE po mieście nie
    > paliło mniej niż 10 litrów.

    10,5l/100 spalał mi w Wa-wie 407 1.8 benz. - muł nieprzeciętny.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-10-23 22:34:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Przecięż w dwie strony nie musi być ta sama odległość, weźmy na
    > przykład wtorek i piątek - od wtorku do piątku są 3 dni, a od piątku
    > do wtorku - cztery.

    Dla niektórych droga tam i z powrotem to tylko graf pełny z liczbą
    wierzchołków = 2 ;)

  • 15. Data: 2011-10-24 07:05:51
    Od: solar <s...@o...pl>

    > sonda lambda, fałszywe powietrze, uszkodzony termostat ...

    Jakieś podpięcie pod komputer podpowie?

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Żadna religia nie jest ważniejsza niż ludzkie szczęście."