  • 1. Data: 2011-10-23 13:13:03
    Temat: Archiwum 'mobile.de'
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Czy istnieje możliwość wyszukania archiwalnych ogłoszeń w serwisie
    'mobile.de'? Albo, czy gdzieś znajduje się takie archiwum?

    Chciałem kupić samochód sprowadzony z Niemiec i z ciekawości poszukałbym
    w archiwalnych ogłoszeniach. Czasami ludzie znajdują różne przypadki
    kręcenia licznika, czy klepania pojazdu...

    Na polskiej stronie 'www.pl.mobile.eu' nie znalazłem takiej opcji,
    podobnie w wersji oryginalnej 'mobile.de'. Być może źle szukam...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 2. Data: 2011-10-24 09:45:15
    Temat: Re: Archiwum 'mobile.de'
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dykus wrote:

> [...]
    >
    > Na polskiej stronie 'www.pl.mobile.eu' nie znalazłem takiej opcji,
    > podobnie w wersji oryginalnej 'mobile.de'. Być może źle szukam...

    Hm, może archiwum google zachowało? Ale jak teraz patrzę, to mają
    kopie z 11 października, więc pewnie nic nie pomoże.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-10-24 11:29:14
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    A to sprawdzales?
    http://www.archive.org/web/web.php

  • 4. Data: 2011-10-24 11:45:35
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Massai nabazgrał(a):

    > Hm, może archiwum google zachowało? Ale jak teraz patrzę, to mają
    > kopie z 11 października, więc pewnie nic nie pomoże.

    A z ciekawości po czym chcesz szukać ?? jedyna mozliwość to nr. VIN
    ewentualnie tablice rej. a takich danych na mobile.xx nie ma i pewnie nie
    będzie ... :(

  • 5. Data: 2011-10-24 14:49:37
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Chris wrote:

    > Massai nabazgrał(a):

    > A z ciekawości po czym chcesz szukać ?? jedyna mozliwość to nr.
    > VIN ewentualnie tablice rej. a takich danych na mobile.xx nie ma i
    > pewnie nie będzie ... :(

    Oj tam, jak wrzuci sporo danych o samochodzie, rocznik etc. - może
    się udac akurat trafić ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2011-10-24 17:28:28
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-10-24 14:49, Massai pisze:

    > Oj tam, jak wrzuci sporo danych o samochodzie, rocznik etc. - może
    > się udac akurat trafić ;-)

    Dokładnie. :) Wiem w jakim landzie samochód był kupiony, mniej więcej
    kiedy, znam silnik, rocznik, ilość drzwi, kolor...
    Nawet gdybym miał przez 2h wertować ogłoszenia, to myślę, że warto. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.