  • 1. Data: 2011-07-14 20:30:35
    Temat: czy Samsung Star II da się zsynchronizować kontakty i adresy
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Czy Samsung Star II da się zsynchronizować kontakty i adresy np. z
    poczty na onecie? Nieznam tego systemu, a chciałbym kupić ten telefon. U
    mnie na IP3GS działa taka synchronizacja idealnie z gmailem.

    Jak to wygląda w systemie SSII?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-07-15 09:05:55
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-14 22:30, Ireneusz Brycki pisze:
> [...]
    > poczty na onecie? Nieznam tego systemu, a chciałbym kupić ten telefon. U
    > mnie na IP3GS działa taka synchronizacja idealnie z gmailem.

    Ja bym się bardziej martwił o onet a nie telefon

  • 3. Data: 2011-07-15 19:08:17
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 11:05, boxfish pisze:

    > Ja bym się bardziej martwił o onet a nie telefon

    dlaczego? To system pozwala czy nie?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-07-16 08:49:33
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 21:08, Ireneusz Brycki pisze:

    > dlaczego? To system pozwala czy nie?

    A onet pozwala ?

  • 5. Data: 2011-07-16 11:24:09
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-07-16 10:49, boxfish pisze:

    > A onet pozwala ?

    Hm no o tym nie pomyślałem, ale z tym sobie poradzę - najwyżej przeniosę
    wszystko hurtem na gmail :-D

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 6. Data: 2011-07-16 12:47:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-07-16 13:24, Ireneusz Brycki pisze:

    > Hm no o tym nie pomyślałem, ale z tym sobie poradzę - najwyżej przeniosę
    > wszystko hurtem na gmail :-D

    No w założeniach synchronizacji jest to aby oba -konta/narzędzia etc
    potrafiły się ze sobą dogadać