  • 1. Data: 2014-11-05 15:56:54
    Temat: FREESAT - da się? Elektroda ŚCIEMNIA??
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    Popularny portal elektroniczny wyrokuje że ABSOLUTNIE NIC Z TEGO:

    Czy to prawda?

    Ponieważ gdzie indziej:
    http://www.extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.h
    tml
    piszą ZUPEŁNIE co innego!

    Więc KOMU wierzyć?

  • 2. Data: 2014-11-05 16:06:30
    Temat: Re: FREESAT - da się? Elektroda ŚCIEMNIA??
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 05.11.2014 um 15:56 schrieb Oje-Ejo:
    > Popularny portal elektroniczny wyrokuje że ABSOLUTNIE NIC Z TEGO:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2643756.html
    >
    > Czy to prawda?
    >
    > Ponieważ gdzie indziej:
    > http://www.extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.h
    tml
    > piszą ZUPEŁNIE co innego!
    >
    > Więc KOMU wierzyć?

    Jak sobie popatrzyłem na internecie (jest coś takiego!) to artykuł na
    elektrodzie ściemnia, bo freesat nadaje z innych satelitów niż astra 1n.
    Resztę musisz sobie sam poszukać.

    Waldek

  • 3. Data: 2014-11-05 16:50:20
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-11-05 15:56, Oje-Ejo pisze:
    > Popularny portal elektroniczny wyrokuje że ABSOLUTNIE NIC Z TEGO:
> [...]

    Zależy o które programy chodzi. Wymieniony w drugim linku zestaw (nie
    wiem, czy dokładnie wszystkie, bo od dwóch lat nie chciało mi się
    ponownie przeskanować satelitów) odbieram bez problemu w Radomiu na
    antenie 90cm, w dodatku na sporym zezie. Niestety dużo ciekawszych
    programów przeniosło się na Astrę 1N i w tym przypadku racja jest po
    stronie elektrody, chcociaż czasem ktoś się chwali, że na 120cm coś tam
    odbiera na zachodzie Polski, ktoś inny pisze, że w głębi kraju na 200cm
    coś tam złapał, ale generalnie kiepsko :)
    Andrzej
    www.radom.city

  • 4. Data: 2014-11-05 17:47:24
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    On 11/05/14 16:50, ajt wrote:
> [...]
    > antenie 90cm, w dodatku na sporym zezie. Niestety dużo ciekawszych
    > programów przeniosło się na Astrę 1N i w tym przypadku racja jest po

    Więc zestaw programów spod linku:
    http://www.extremesat.pl/FREESAT/dostepne_programy.h
    tml
    czy nadal aktualny?

    Jakie programy przeniosły się a jakie nadal tkwią z ofercie Freesat?

  • 5. Data: 2014-11-05 17:55:36
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-11-05 17:47, Oje-Ejo pisze:

> [...]
    tml
    > czy nadal aktualny?
    >
    > Jakie programy przeniosły się a jakie nadal tkwią z ofercie Freesat?

    Zobacz tutaj:
    Astra 2E (do niedawna programy były na 1N, na 2E jest jeszcze gorzej) i
    2F poza zasięgiem, reszta bezproblemowo.
    Andrzej
    www.radom.city

  • 6. Data: 2014-11-05 18:23:00
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    W dniu 2014-11-05 17:55, ajt pisze:
    > Zobacz tutaj:
    > Astra 2E (do niedawna programy były na 1N, na 2E jest jeszcze gorzej) i
    > 2F poza zasięgiem, reszta bezproblemowo.
    Link zniknął :)
    http://en.kingofsat.net/freqs.php?&pos=28.2E&standar
    d=All&ordre=freq&filtre=Clear
    Andrzej
    www.radom.city

  • 7. Data: 2014-11-05 19:48:58
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    On 11/05/14 18:23, ajt wrote:

    > http://en.kingofsat.net/freqs.php?&pos=28.2E&standar
    d=All&ordre=freq&filtre=Clear

    Ale czeoś nie rozumiem,
    weźmy satelitę Astra 2E, posiada atrakcyjne kanały:
    http://en.kingofsat.net/sat-astra2e.php

    jego "zasięg" wygląda też nieźle:
    http://www.ses.com/4628866/astra-2e
    przynajmniej dla "Europe Ku beam"
    mapka pokazuje,
    https://sat.ses.com/webservice/images/12494336
    ze dla Polski powinna wystarczyć antena 75

    Ale jak z http://en.kingofsat.net/sat-astra2e.php
    odczytać które kanały to "Europe Ku beam"?

  • 8. Data: 2014-11-05 20:10:50
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    > Ale jak z http://en.kingofsat.net/sat-astra2e.php
    > odczytać które kanały to "Europe Ku beam"?

    OK, już wiem, pierwszy wiersz każdej z pod-tabelki zawiera info:
    Orbital position,Satellite - Frequency,Polarisation - Transponder - Beam

    W wypadku Astra2E więc odkodwane ciekawe programy należą do "UK Ku Spot
    beam" niestety...

    A bez problemu mozna odbierać z Eutelsat 28A gdzie niemal całość to
    wiązka "Fixed",

    a także
    z Astry 2A
    gdyby nie fakt że jedyne niekodowane tam kanały to

    Viva UK
    Sky News

    i niewiadomoco:

    Community Channel
    Pick TV +1
    Forces TV

    oraz niby muzyczne:

    The Box
    Kiss TV (UK)
    Kerrang
    Smash Hits

  • 9. Data: 2014-11-05 21:05:32
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-11-05 20:10, Oje-Ejo pisze:

> [...]
    >
    > a także
    > z Astry 2A
    > gdyby nie fakt że jedyne niekodowane tam kanały to

    Oj ty się strasznie nudzić musisz, ja mam w 3 du..y kanałów i żadnej
    chęci oglądania, co włączę to nie ma co oglądać.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2014-11-05 21:33:05
    Od: Oje-Ejo <o...@y...ru>

    On 11/05/14 21:05, janusz_k wrote:
    > Oj ty się strasznie nudzić musisz, ja mam w 3 du..y kanałów i żadnej
    > chęci oglądania, co włączę to nie ma co oglądać.

    Własnie! Więc tym bardziej nie wiem po co wykupować pakiety nc+ - bo się
    mi naprzykrzają telefonami?