  • 31. Data: 2009-03-04 10:14:11
    Temat: Re: Sample z DP-2
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.
    > chyba ze nie ma sie nic do powiedzenia ;)
    >
    > Nie ma w nich nic wyjatkowego - zdjecia jak zdjecia...
    > Nie ma wiec zadnego powodu, zeby kupic ten aparat.

    Który kompakt nie wyłoży się przy zdjęciach pod światło?

  • 32. Data: 2009-03-04 10:29:37
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Który kompakt nie wyłoży się przy zdjęciach pod światło?

    Jak pytasz ktory kupic to zaloz osobny watek i zapytaj ;)

  • 33. Data: 2009-03-04 10:33:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Jak pytasz ktory kupic to zaloz osobny watek i zapytaj ;)

    Ja tylko mówię czemu DP1 jest lepsza od LX3...

  • 34. Data: 2009-03-04 11:25:45
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Niestety produkt kompletnie bez rynku, poza poroma dziwakami...

    Kiedys ktos wypisywał na grupie p.r.f.c, że z tej matrycy jest najlepszy
    obraz, bo taki "analogowy"... ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 35. Data: 2009-03-04 11:27:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Kiedys ktos wypisywał na grupie p.r.f.c, że z tej matrycy jest
    > najlepszy obraz, bo taki "analogowy"... ;)

    I tak jest nadal, tyle ze inne aparaty poszly
    "troche" do przodu. Z lustrzanki kilkanascie Mpx
    zrobisz lepszy obraz niz z Foveona...

  • 36. Data: 2009-03-04 11:30:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jakub Jewuła wrote:

    > I tak jest nadal, tyle ze inne aparaty poszly
    > "troche" do przodu. Z lustrzanki kilkanascie Mpx
    > zrobisz lepszy obraz niz z Foveona...

    Phi, lecisz na pixele... ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 37. Data: 2009-03-04 11:34:46
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewuła wrote:

    > I tak jest nadal, tyle ze inne aparaty poszly
    > "troche" do przodu. Z lustrzanki kilkanascie Mpx
    > zrobisz lepszy obraz niz z Foveona...

    Ale nikt tu nie mówi o kupowaniu _lustrzanki_ z Foveonem...

  • 38. Data: 2009-03-05 07:50:26
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/

    Fajny aparacik, ale rozdzielczosc 2640x1760 w roku 2009 to chyba zart.
    Uda ci sie zrobic dobre zdjecie i nawet banki zdjec nie bede go chcialy bo
    plik bedzie mial za mala rozdzielczosć.
    Ponadto jasnosc szkla f/2.8 nie powala, za to obiektyw jest plaski.
    Ale juz jest Lumix G1 czy zapowiedz Samsunga NX i wystarczy do nich zalozyc
    plaska stalke, ktora pewnie niedlugo powstanie - odpowiadajace dawnym 35/2.0
    czy 40/2.0 czy nawet w wersji f/2.8.

    Pawel Sz - szwayko

  • 39. Data: 2009-03-05 12:44:58
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 09:02:49 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Niestety produkt kompletnie bez rynku, poza poroma dziwakami...

    ciekawe co za problem był by umieścić ten obiektyw na jakimś bagnecie?
    Przecież diametralnie by to zmieniło przyszłość tego produktu.
    No chyba ze stwierdzili ze jest jeszcze "za wczesnie" na takie fanaberie.

    --
    www.warszawski.info

  • 40. Data: 2009-03-05 13:08:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > ciekawe co za problem był by umieścić ten obiektyw na jakimś bagnecie?
    > Przecież diametralnie by to zmieniło przyszłość tego produktu.
    > No chyba ze stwierdzili ze jest jeszcze "za wczesnie" na takie fanaberie.

    Tym bardziej, że Sigma praktycznie nie ma bagnetu. Seria SD lustrzanek
    to generalnie niewypał.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.