  • 21. Data: 2009-03-03 22:39:52
    Temat: Re: Sample z DP-2
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze KrzysztofK:

    > Dramat.
    > Nawet na tych oczojebnych co to mysleli,
    > ze saturacja zabije rozum i wzrok patrzacego.
    >
    > No... niektorym to jednak zabila.
    >
    > Jak mozna dzis cos takiego wyprodukowac????

    Pokaż mi prosze te straszne wady na zdjęciach do których została stworzona
    Sigma DP1 (matryca ta sama):

    http://flickr.com/photos/shopman/3292209353/sizes/o/
    in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/changchihhsiang/3300513276/
    sizes/o/in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/shopman/3301099669/sizes/o/
    in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/rainbow_in_the_sky/33221826
    44/sizes/l/in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/iansky2008/3297213425/sizes
    /o/in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/jcrandaz/3294339741/sizes/l
    /in/pool-345849@N23/
    http://flickr.com/photos/shopman/3292291321/sizes/l/
    in/pool-345849@N23/

    Przecież ten aparat nie służy do onanizowania się Foveonem, właściwie to czy
    tam jest Foveon czy Bayer nie ma żadnego znaczenia, bo nie dlatego DP1 i DP2
    są fajne.

  • 22. Data: 2009-03-03 22:54:44
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > Pokaż mi prosze te straszne wady na zdjęciach do których została stworzona
> [...]

    Uee, spodziewałem się jakiegoś fajnego strita :/

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 23. Data: 2009-03-03 23:07:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    in/pool-345849@N23/
    sizes/o/in/pool-345849@N23/

    > Uee, spodziewałem się jakiegoś fajnego strita :/

    Do strita pasuje dowolny kompakt, np. LX3.

    Ale żaden kompakt nie da takiej ładnej dynamiki jak sensor APS-C:

    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/79573267
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/70728633
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/70728634
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/79573656
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/49593431
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/45858402
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/52246736
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/58896001
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/54562254
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/70728601
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/79573656
    http://www.pbase.com/ghoerdt/image/79605451

  • 24. Data: 2009-03-03 23:45:31
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <g...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > Do strita pasuje dowolny kompakt, np. LX3.
    >
    > Ale żaden kompakt nie da takiej ładnej dynamiki jak sensor APS-C:

    Pytanie kontrolne: odróżniasz strita od łomografii?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 25. Data: 2009-03-03 23:58:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > Pytanie kontrolne: odróżniasz strita od łomografii?

    Strit mi się kojarzy z czarno-białymi zdjęciami żebraków i ludzi idących
    ulicą...

    Sorry, ale takie wnioski wyciągam z tych "stritów" które widziałem w sieci.

  • 26. Data: 2009-03-04 08:01:42
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze KrzysztofK:

    > Pokaż mi prosze te straszne wady na zdjęciach do których została
> [...]

    Co w nich jest takiego, ze pokazales?

    Poza tym ze sa po PS i zazwyczaj przeostrzone?
    Jakno Ci takie z telefonu wystruga ;)

  • 27. Data: 2009-03-04 08:02:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.sigma-dp.com/DP2/sample-photo/

    Niestety produkt kompletnie bez rynku, poza poroma dziwakami...

  • 28. Data: 2009-03-04 08:24:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Jakub Jewuła:

    > Co w nich jest takiego, ze pokazales?

    Nie nie, co w nich jest _nie tak_?

  • 29. Data: 2009-03-04 08:27:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie nie, co w nich jest _nie tak_?

    Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.
    chyba ze nie ma sie nic do powiedzenia ;)

    Nie ma w nich nic wyjatkowego - zdjecia jak zdjecia...
    Nie ma wiec zadnego powodu, zeby kupic ten aparat.

  • 30. Data: 2009-03-04 08:53:58
    Od: ziemo <n...@...mail>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Nie ma w nich nic wyjatkowego - zdjecia jak zdjecia...
    > Nie ma wiec zadnego powodu, zeby kupic ten aparat.

    :D

    --
    Ziemo