  • 11. Data: 2010-09-07 15:00:58
    Temat: Re: SUZUKI z USA
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > To akurat moim zdaniem jest czymś konkretnym. Znajac poprawna pisownie
    > mozna efektywniej poslugiwac sie Google, na przyklad. :)
    >
    > Pozdr.
    > Pete
    zapomnialem napisac google milczy w tej sprawie , jest wzmianaka na
    angielskiej stronie( forum suzuki ) ze ktos gdzies widział opis ale pozatym
    cisza :(

  • 12. Data: 2010-09-07 21:36:41
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-07 17:00, NESSO pisze:

    > zapomnialem napisac google milczy w tej sprawie , jest wzmianaka na
    > angielskiej stronie( forum suzuki ) ze ktos gdzies widział opis ale pozatym
    > cisza :(

    1 mila = 1,61km. Dla uproszczenia kalkuluj sobie x 1,5 i spokoj z
    zapasem. Wzor na zmiane F na C tez podac? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 13. Data: 2010-09-07 22:00:34
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > 1 mila = 1,61km. Dla uproszczenia kalkuluj sobie x 1,5 i spokoj z zapasem.
    > Wzor na zmiane F na C tez podac? ;)
    >
    > Pzdr

    wiesz też co jutro zjesz ? z kim i gdzie ?

  • 14. Data: 2010-09-11 21:54:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 07 Sep 2010 23:36:41 +0200, marider <m...@g...pl>
    wrote: