  • 41. Data: 2012-01-03 23:36:27
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-02 08:10, Artur Maśląg pisze:

    > No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
    > BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

    Obczajcie 72. :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 42. Data: 2012-01-03 23:54:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-01-2012 23:36, Grejon pisze:
    > Obczajcie 72. :)

    Dziwie się że nie bliżej czołówki ;) Pold też się załapał, 50te któreś
    tam.. :)

    --
    Paweł

  • 43. Data: 2012-01-03 23:57:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-03 23:54, DoQ pisze:

    > Dziwie się że nie bliżej czołówki ;) Pold też się załapał, 50te któreś
    > tam.. :)

    Malucha ni ma. A na pierwszym Pontiac Aztek - podobno nawet pracowniczy
    GM go nie chcieli kupowac z pracowniczą zniżką :)

  • 44. Data: 2012-01-03 23:59:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-01 20:10, DoQ pisze:
> [...]
    pg
    jpg

    > Jeździsz nim do pracy ?;))

    Albo W pracy :)

  • 45. Data: 2012-01-04 00:03:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-01-2012 23:57, Grejon pisze:
    > Malucha ni ma. A na pierwszym Pontiac Aztek - podobno nawet pracowniczy
    > GM go nie chcieli kupowac z pracowniczą zniżką :)

    Tendencyjna i nieprawdziwa plotka, przecież Aztec to zgrabne i ładne
    auto :)))
    Swoją drogą, układ przednich lamp przypomina mi trochę Nissana Juke ;)

    --
    Paweł

  • 46. Data: 2012-01-04 11:22:23
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:39, sensei pisze:
    > Chce kupic zonie jakiegos fajnego SUVa w tylu "dla kobiet i dzieci" (a
    > nie na off-road) z dość bogatym wyposażeniem, długą gwarancją, solidnym
    > wykonaniem, silnik może być spokojny, niewyczynowy. Limit ok. 90tys. zł.
    > Wybór na razie pada na KIA Sportage 1,6 w najbogatszej wersji. Co można
    > powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi awariami i wizytami w
    > serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe alternatywne propozycje?
    Nissan Quaskai czy jak to tam się pisze i X-Trail
    Pewnie i Mitsubishi coś tam ma.
    Najbardziej bym polecił Subaru Forester lub Outback, ale to jakieś
    30-40tyś więcej by wyszło,
    BMW X1 nie wiem, czy się nie zmieści w takiej cenie.
    A tak w ogóle to na przykład allegro odpowiedni filterek i się okaże co
    tam być może.
    Takie auta koło 100tyś to można sporo utargować, poza tym często opłaca
    się czegoś za granicą poszukać. Gwarancja w Europie jest wszędzie
    honorowana.
    Ja tak właśnie jakiś czas temu sprowadziłem sobie nowego Forestera.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 47. Data: 2012-01-07 12:34:52
    Od: " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To się trzeba zdecydować: SUV czy Crossover, bo ta KIA to żaden SUV. Polecam
    Ford Kuga.

    Pozdrawiam, e^x/dx

  • 48. Data: 2012-01-07 12:59:57
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > To się trzeba zdecydować: SUV czy Crossover, bo ta KIA to żaden SUV.
    > Polecam
    > Ford Kuga.

    daj spokój, cena najuboższej wersji 109tys, wersja z dziennymi LEDami
    dopiero od 116tys a do tego ksenony 3tys, dach panoramiczny 3tys, lakier
    2tys, przyciemniane szyby 1,2tys to wyjdzie razem minimum 125tys. - za tyle
    to można kupić dużo ciekawszy pojazd z dużo lepszym wyposażeniem, nie mówiąc
    o tym że to wszystko KIA ma za niemal 30tys mniej.

  • 49. Data: 2012-01-07 13:36:20
    Od: " e^x/dx" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Moim zdaniem warto. Właściwości trakcyjne KIA są mierne. Zwłaszcza w ciasnych
    zakrętach. Kuga pod tym wzgledem to klasa sama dla siebie. Nawet w TG się nią
    zachwycali :-) . Przejedź się testowo, nie będziesz chciał innego crossover'a.

    Pozdrawiam, e^x/dx

  • 50. Data: 2012-01-10 10:11:10
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

> [...]
    > wersji. Co można powiedzieć o nim - nie ma już problemów z częstymi
    > awariami i wizytami w serwisie? A może macie jakieś inne ciekawe
    Proponuję jazde testową KIA 1.6 ja mam to za sobą i tak "nie jeżdzącym"
    samochodem nigdy nie jechałem. Wnętrze i zenątrz w miare OK ale silnik
    porazka do 4000obr nic się nie dzieje (co zreszta widać na papierze max
    moment chyba koło 5000obr a moc jeszcze wyżej). Jak dla mnie z tym
    silnikiem to porażka.