  • 51. Data: 2012-01-10 13:07:18
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-07 13:36, e^x/dx pisze:
    > Moim zdaniem warto. Właściwości trakcyjne KIA są mierne. Zwłaszcza w ciasnych
    > zakrętach. Kuga pod tym wzgledem to klasa sama dla siebie. Nawet w TG się nią
    > zachwycali :-) . Przejedź się testowo, nie będziesz chciał innego crossover'a.
    >
    > Pozdrawiam, e^x/dx

    tylko aby zachwycac sie trakcjami nie kupuje sie ani SUV'a ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 52. Data: 2012-01-10 18:28:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Proponuję jazde testową KIA 1.6 ja mam to za sobą i tak "nie jeżdzącym"
    > samochodem nigdy nie jechałem.

    Ale co w tym dziwnego?
    Benzynowy wolnossący 1.6 jest za słaby nawet do zwykłego kompakta, więc skąd
    przypuszczenia że poradzi sobie z SUV-em?
    Tak dla otrzeźwienia proponuję sprawdzić gamę silników Dustera. ;-)

  • 53. Data: 2012-01-10 22:14:25
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Proponuję jazde testową KIA 1.6 ja mam to za sobą i tak "nie jeżdzącym"
    > samochodem nigdy nie jechałem. Wnętrze i zenątrz w miare OK ale silnik
    > porazka do 4000obr nic się nie dzieje (co zreszta widać na papierze max
    > moment chyba koło 5000obr a moc jeszcze wyżej). Jak dla mnie z tym
    > silnikiem to porażka.

    135KM to nie tak strasznie. To co mają powiedziec jezdzący 1,7D o 115KM ?

  • 54. Data: 2012-01-10 22:22:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > 135KM to nie tak strasznie. To co mają powiedziec jezdzący 1,7D o 115KM ?

    Obstawiam, że gorzej nie mają, może nawet lepiej.
    Sprawdź przy jakich obrotach ten benzynowy 1.6 ma więcej mocy niż diesel 1.6
    (tutaj zwany dla niepoznaki 1.7) i sam sobie odpowiedz ile razy na takich
    obrotach pojedziesz.

  • 55. Data: 2012-01-11 08:05:17
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-10 22:14, sensei pisze:
    > Użytkownik "Tomisk" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 135KM to nie tak strasznie. To co mają powiedziec jezdzący 1,7D o 115KM ?
    Też spodziewałem się czegoś więcej od tych 135 KM a tu klapa.
    Przypomniał mi się Escort 1.6 90KM którego dawno temu ujeżdżałem i to
    była rakieta w porównaniu do KIA a podejrzewam że przelicznik masa do
    mocy jest podobna. Nie wiem czy może skrzynia 6 biegowa w KIA tak zamula
    to auto.