  • 31. Data: 2012-01-01 21:32:18
    Temat: Re: SUV dla zony
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No ba, równie dobrze można by było o ToiToia przyczepić kółka - na
    > drodze wyróżniałby się na pewno.. :)

    Mamy na grupie kolekcjonera PRL-owskich sedesów, to może i Artur sobie z
    niebieskiego kibla auto zrobi...

  • 32. Data: 2012-01-01 22:05:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:21, Artur Maśląg pisze:
    > A co to są typowe gusta? Ciekaw jestem jak je zdefiniujesz :)

    Typowe gusta kształtują rynek, to co widzisz najczęściej na naszych i
    europejskich drogach to są typowe gusta. Proste.

    > Nikt nie każe podziwiać - różne rzeczy widujemy. Jednym się podobają,
    > innym nie. Są też tacy, dla których jest to obojętne.

    Dla mnie nie. Taka pokraka razi w mój wysmakowany gust.

    > Bez przesady - ToiToi z przyczepionymi kółkami pozostaje ToiToiem
    > z przyczepionymi kółkami, a nie projektem wykonanym z pewnymi
    > założeniami/koncepcją, która miała pewien konkretny cel i jej
    > realizacja jest dość trafna. Owszem, podobać się nie musi, ale
    > to inna kwestia.

    Nie prawda. Taki ToiToi także ma konkretny cel - masz dojechać do celu
    bez zatrzymywania się na sranie :P

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2012-01-01 22:06:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 21:32, to pisze:
    > Mamy na grupie kolekcjonera PRL-owskich sedesów, to może i Artur sobie z
    > niebieskiego kibla auto zrobi...

    Chyba nie spodobała mu się mój concept car :(

    --
    Paweł

  • 34. Data: 2012-01-01 22:14:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 22:05, DoQ pisze:
    > W dniu 01-01-2012 21:21, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Typowe gusta kształtują rynek, to co widzisz najczęściej na naszych i
    > europejskich drogach to są typowe gusta. Proste.

    Zdaje się, że z tą definicja to jednak nie trafiłeś. To co widzę
    najczęściej na drogach to raczej tak średnio od gustów zależy.
    Czysta "estetyka" to jednak nie wszystko.

    > Dla mnie nie. Taka pokraka razi w mój wysmakowany gust.

    To fakt, ale Twój indywidualny gust, a nie gust Polaków.

    > Nie prawda. Taki ToiToi także ma konkretny cel - masz dojechać do celu
    > bez zatrzymywania się na sranie :P

    Cel być może, ale to jednak coś innego niż koncept, w którym
    zrealizowany projekt ma koncepcyjnie z czymś się kojarzyć.
    ToiToi pozostanie ToiToiem, nawet na kółkach.

  • 35. Data: 2012-01-01 22:28:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 22:14, Artur Maśląg pisze:
    > Zdaje się, że z tą definicja to jednak nie trafiłeś. To co widzę
    > najczęściej na drogach to raczej tak średnio od gustów zależy.
    > Czysta "estetyka" to jednak nie wszystko.

    Sugerujesz, że ludzie są zmuszeni kupować to co jest, a nie to co im się
    faktycznie podoba dlatego SsangJongi tak słabo się sprzedają?

    > To fakt, ale Twój indywidualny gust, a nie gust Polaków.

    Czyli nie stać ich na SsangJonga dlatego kupują jakieś S-maxy, a ja
    dorabiam ideologię?

    > Cel być może, ale to jednak coś innego niż koncept, w którym
    > zrealizowany projekt ma koncepcyjnie z czymś się kojarzyć.
    > ToiToi pozostanie ToiToiem, nawet na kółkach.

    Podobnie jak SsangJong - wydumka a'la karawan na kółkach.

    --
    Paweł

  • 36. Data: 2012-01-01 22:34:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Chyba nie spodobała mu się mój concept car :(

    Nie stać go i dorabia ideologię!

  • 37. Data: 2012-01-01 22:47:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-01-2012 22:34, to pisze:
    > Nie stać go i dorabia ideologię!

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/2754226/The-100-
    ugliest-cars-20-1.html?image=17

    http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries
    /2754146/The-100-ugliest-cars.html

    Zaszczytne trzecie miejsce... ale ja tam nie wiem co to są typowe gusta.

    --
    Paweł

  • 38. Data: 2012-01-02 08:10:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-01 22:47, DoQ pisze:

    > http://www.telegraph.co.uk/motoring/2754226/The-100-
    ugliest-cars-20-1.html?image=17

    > http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries
    /2754146/The-100-ugliest-cars.html

    Widzę, że znalazłeś - o tym rankingu pisałem jak podałem przykład
    Multipli.

    > Zaszczytne trzecie miejsce... ale ja tam nie wiem co to są typowe gusta.

    No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
    BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

    :)

  • 39. Data: 2012-01-02 08:46:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
    > BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

    Dziwna ta lista i bardzo tendencyjna.

  • 40. Data: 2012-01-02 10:06:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-01-2012 08:10, Artur Maśląg pisze:
    > No proszę, a Cayenne na 5 miejscu, Scorpio "wieloryb" na 7, Hummer na 8,
    > BMW seria 1 na 11, Ka na 12.

    Za tym stoi pewnie układ! :P

    --
    Paweł