eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 66

  • 41. Data: 2011-03-01 08:53:17
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-01 09:31:18 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    >>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
    >>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
    >>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>
    >> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
    >
    > To tylko kwestia dlugosci liny :)

    Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 42. Data: 2011-03-01 08:57:57
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 1 Mar 2011 09:53:17 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    >>>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
    >>>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
    >>>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
    >>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>
    >>> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
    >>
    >> To tylko kwestia dlugosci liny :)
    >
    > Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?
    >
    Nie mam pojecia, tak sobie tylko gadam po proznicy w oczekiwaniu na wiosne
    :)

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/


  • 43. Data: 2011-03-01 09:15:07
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-01 09:57:57 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    >>>>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
    >>>>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
    >>>>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
    >>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>>
    >>>> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
    >>>
    >>> To tylko kwestia dlugosci liny :)
    >>
    >> Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?
    >>
    > Nie mam pojecia, tak sobie tylko gadam po proznicy w oczekiwaniu na wiosne
    > :)

    To do zestaw dołóż jeszcze saperkę, siekierkę i szynę do przepraw -
    wtedy powinieneś być odpowiednio przygotowany na kilkugodzinny wypad po
    poligonie ;-)

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 44. Data: 2011-03-02 06:50:40
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    > Meri napisał(a):
    >> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
    >
    > IMHO latwo go uszkodzic.
    > Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
    > robienia.

    Moje IMHO:
    - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
    najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
    do turystyków i endurowatych,
    - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
    uniwersalny, niewielkie straty mocy,
    - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    największa waga, największe straty mocy.

    pozdr
    DP


  • 45. Data: 2011-03-02 17:42:32
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi,


    Powiedz to Doktorskiemu


    --
    Tytus
    żółta motorynka
    i malagutek



  • 46. Data: 2011-03-02 19:25:03
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-03-02 18:42, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Don Pedro"
    > - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi,
    >
    >
    > Powiedz to Doktorskiemu

    Swój ostatnio rozbierałem i wygląda jakby dopiero co z fabryki wyszedł.


    --
    Pozdrawiam
    ErneST


  • 47. Data: 2011-03-02 20:58:20
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 02-03-2011 o 07:50:40 Don Pedro <n...@o...pl> napisał(a):


    > - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    > największa waga, największe straty mocy.
    >

    z tymi największymi stratami mocy to bym się tak nie rozpędzał. zależy od
    konfiguracji całego napędu. w układzie wzdłużnym wału korbowego (BMW
    boxery, Moto Guzzi, Honda CX ST GL) są porównywalne z łańcuchem a nawet
    dużo mniejsze jak to w wypadku wspomnianych przeze mnie Hond a zwłaszcza CX

    pozdrawiam


  • 48. Data: 2011-03-02 22:20:56
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
    > W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    >> Meri napisał(a):
    >>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
    >>
    >> IMHO latwo go uszkodzic.
    >> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
    >> robienia.
    >
    > Moje IMHO:
    > - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
    > najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
    > do turystyków i endurowatych,

    Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
    stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i
    skomplikowane w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.

    > - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
    > uniwersalny, niewielkie straty mocy,

    Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do
    pasa. I jest glosny ale kogo to obchodzi.

    > - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    > największa waga, największe straty mocy.

    I komplikacja najwieksza i najdrozszy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/


  • 49. Data: 2011-03-03 13:08:00
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>


    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ikmfsm$hq0$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
    >> W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    >>> Meri napisał(a):
    >>>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
    >>>
    >>> IMHO latwo go uszkodzic.
    >>> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
    >>> robienia.
    >>
    >> Moje IMHO:
    >> - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
    >> najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
    >> do turystyków i endurowatych,
    >
    > Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
    > stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i skomplikowane
    > w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.
    >
    >> - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
    >> uniwersalny, niewielkie straty mocy,
    >
    > Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do pasa.
    > I jest glosny ale kogo to obchodzi.
    >
    >> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    >> największa waga, największe straty mocy.
    >
    > I komplikacja najwieksza i najdrozszy.

    Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
    pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
    uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.


  • 50. Data: 2011-03-03 16:56:41
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-03 14:08, Marcin N pisze:

    > Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
    > pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
    > uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.

    Nie, lancuch jest najgorszy ale jest tez najtanszy i najlatwiejszy w
    produkcji wiec stosowany najczesciej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: