-
41. Data: 2011-03-01 08:53:17
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-03-01 09:31:18 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
>>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
>>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
>>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>
>> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
>
> To tylko kwestia dlugosci liny :)
Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
42. Data: 2011-03-01 08:57:57
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 1 Mar 2011 09:53:17 +0100) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
>>>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
>>>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>
>>> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
>>
>> To tylko kwestia dlugosci liny :)
>
> Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?
>
Nie mam pojecia, tak sobie tylko gadam po proznicy w oczekiwaniu na wiosne
:)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
43. Data: 2011-03-01 09:15:07
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2011-03-01 09:57:57 +0100, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
>>>>> Nie kupilem tego pod katem motocykla, wiec nie zaszkodzi sprobowac. Wydaje
>>>>> mi sie, ze zaleta jest wlasnie to, ze mozna sobie samemu poradzic
>>>>> jesli w okolicy jest sie o co zahaczyc.
>>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>
>>>> Właśnie, jeśli. A z tym to bywa różnie.
>>>
>>> To tylko kwestia dlugosci liny :)
>>
>> Tak mnie wciąż zastanawia - jak Ty to wszystko będziesz ze sobą woził?
>>
> Nie mam pojecia, tak sobie tylko gadam po proznicy w oczekiwaniu na wiosne
> :)
To do zestaw dołóż jeszcze saperkę, siekierkę i szynę do przepraw -
wtedy powinieneś być odpowiednio przygotowany na kilkugodzinny wypad po
poligonie ;-)
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
44. Data: 2011-03-02 06:50:40
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: Don Pedro <n...@o...pl>
W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> Meri napisał(a):
>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
>
> IMHO latwo go uszkodzic.
> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
> robienia.
Moje IMHO:
- pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
do turystyków i endurowatych,
- łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
uniwersalny, niewielkie straty mocy,
- wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
największa waga, największe straty mocy.
pozdr
DP
-
45. Data: 2011-03-02 17:42:32
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Don Pedro"
- wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi,
Powiedz to Doktorskiemu
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
-
46. Data: 2011-03-02 19:25:03
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>
W dniu 2011-03-02 18:42, Tytus pisze:
> Siemka
>
> *** "Don Pedro"
> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi,
>
>
> Powiedz to Doktorskiemu
Swój ostatnio rozbierałem i wygląda jakby dopiero co z fabryki wyszedł.
--
Pozdrawiam
ErneST
-
47. Data: 2011-03-02 20:58:20
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 02-03-2011 o 07:50:40 Don Pedro <n...@o...pl> napisał(a):
> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
> największa waga, największe straty mocy.
>
z tymi największymi stratami mocy to bym się tak nie rozpędzał. zależy od
konfiguracji całego napędu. w układzie wzdłużnym wału korbowego (BMW
boxery, Moto Guzzi, Honda CX ST GL) są porównywalne z łańcuchem a nawet
dużo mniejsze jak to w wypadku wspomnianych przeze mnie Hond a zwłaszcza CX
pozdrawiam
-
48. Data: 2011-03-02 22:20:56
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
> W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>> Meri napisał(a):
>>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
>>
>> IMHO latwo go uszkodzic.
>> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
>> robienia.
>
> Moje IMHO:
> - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
> najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
> do turystyków i endurowatych,
Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i
skomplikowane w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.
> - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
> uniwersalny, niewielkie straty mocy,
Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do
pasa. I jest glosny ale kogo to obchodzi.
> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
> największa waga, największe straty mocy.
I komplikacja najwieksza i najdrozszy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
49. Data: 2011-03-03 13:08:00
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ikmfsm$hq0$...@n...onet.pl...
> W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
>> W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>>> Meri napisał(a):
>>>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
>>>
>>> IMHO latwo go uszkodzic.
>>> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
>>> robienia.
>>
>> Moje IMHO:
>> - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
>> najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
>> do turystyków i endurowatych,
>
> Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
> stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i skomplikowane
> w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.
>
>> - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
>> uniwersalny, niewielkie straty mocy,
>
> Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do pasa.
> I jest glosny ale kogo to obchodzi.
>
>> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
>> największa waga, największe straty mocy.
>
> I komplikacja najwieksza i najdrozszy.
Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.
-
50. Data: 2011-03-03 16:56:41
Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-03-03 14:08, Marcin N pisze:
> Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
> pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
> uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.
Nie, lancuch jest najgorszy ale jest tez najtanszy i najlatwiejszy w
produkcji wiec stosowany najczesciej.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/