  • 1. Data: 2011-02-19 11:27:43
    Temat: Kurtka na lato - jaka powinna być?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Wprawdzie mamy środek zimy, ale doskonale pamiętam, jak niekomfortowo jeździ
    się w gorące letnie dni w kurtce "uniwersalnej".

    Macie może jakieś spostrzeżenia dotyczące kurtek typowo letnich? Na co
    zwrócić uwagę, czego unikać, co powinna posiadać?
    Może podpowiecie jakieś niedrogie (do 300-400 zł) modele do użytku wyłącznie
    w letnie dni.

  • 2. Data: 2011-02-19 13:56:32
    Temat: Re: Kurtka na lato - jaka powinna być?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Może podpowiecie jakieś niedrogie (do 300-400 zł) modele do użytku
    > wyłącznie w letnie dni.

    Ja bym dodal jeszcze kurtki w zakresie 500-700 zl

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-02-20 22:13:02
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-19 12:27, Marcin N pisze:

> [...]
    > zwrócić uwagę, czego unikać, co powinna posiadać?
    > Może podpowiecie jakieś niedrogie (do 300-400 zł) modele do użytku

    W tym roku przy upalach 30+ C wymieklem i kupilem buzer. (w Twoim
    budzecie sie zmiescilem na luzie - buzer BF, nic specjalnego, ale na
    miasto wystarczy)
    Na normalne dni (do +25) zwykly tex z wywietrznikami daje rade ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2011-02-21 07:32:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-19 12:27, Marcin N pisze:

    > Może podpowiecie jakieś niedrogie (do 300-400 zł) modele do użytku
    > wyłącznie w letnie dni.

    Siema,

    temat był już wiele razy, więc na pewno jest w archiwum, ale sam musisz
    znaleźć, bo ja... nie umiem... ;)

    Mówiąc krótko są 2 szkoły:
    - kurtki typu mesh
    Sam używam Adrenaline AirFlo i jak dla mnie rewelacja, ceny w promocji
    spadały z ok. 300-350 nawet do 150!! Kurtkę opisywałem szczegółowo, więc
    wystarczy poszukać.

    - buzery + np. bluza hokejowa.
    Nie używałem, ale gdy miałem podobny dylemat, to z tego co się
    orientowałem wychodziło znacznie drożej.
    Poza tym w trasę w zbroi bym się nie wybrał a chciałem mieć coś
    uniwersalnego.
    W moim AirFlo jeździłem zarówno w miejskich korkach jak i kilkuset km
    trasy i na upały okazała się strzałem w 10!

    Wybór należy do Ciebie.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-02-23 10:34:38
    Od: HAVA Marcin Gawronski <h...@g...com>

    On 19 Lut, 14:56, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Ja bym dodal jeszcze kurtki w zakresie 500-700 zl

    Kurtka z wypinana membrana. Np H-G.
    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 6. Data: 2011-03-08 15:41:08
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Hej,
    Dodam od siebie kurtkę BF Radiator
    http://www.larsson.pl/index.php?c=o&no=ODI0NjAxNQ==&
    t=82460 z dołączonym
    białym kondonikiem p/deszczowym
    z Kurtek kombinowanych, czyli mesh + wypinana membrana dobrze sprawdza się
    Modeka Roma http://www.modeka.pl/pl/produkty/#!box/roma/17//
    czy Sporty Mesh http://www.modeka.pl/pl/produkty/#!box/sporty%20mesh
    /22/1/m
    a także rewelacyjne, jak dla mnie Dainese z serii Air:
    http://www.quintamoto.es/quintamoto/index.php?main_p
    age=index&cPath=93_150_154

    Te z membraną uchronią przed zimnem i deszczem w razie potrzeby a te typowo
    letnie są przeznaczone na miejskie przejażdżki i nie zapewniają żadnej
    ochrony przed złymi warunkami atmosferycznymi

    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT i SYM Mio 100

  • 7. Data: 2011-03-08 19:28:29
    Od: janku <j...@g...pl>

    > rewelacyjne, jak dla mnie Dainese z serii Air:

    letnia Dainese ? nie wiem jak Air, ale tu jest ich inna fajna kurtałka:
    http://gallery.koroded.net/v/New/Becky+Rule+Dainese.
    jpg.html

    :)

    --
    pozdr
    janku

  • 8. Data: 2011-03-09 22:57:31
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 052 roku bieżącego, falco zeznał(a) jak następuje:

    > Sam używam Adrenaline AirFlo i jak dla mnie rewelacja, ceny w
    > promocji spadały z ok. 300-350 nawet do 150!! Kurtkę opisywałem
    > szczegółowo, więc wystarczy poszukać.

    329zł na dzień dzisiejszy, taniej nie widzę...

    Twojego opisu nie widzę, w archiwum, znalazłem tylko podziękowania dla
    osoby która Ci ją doradzała :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 9. Data: 2011-03-10 10:42:37
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-03-09 23:57, PawelK vel Pablo pisze:

    > 329zł na dzień dzisiejszy, taniej nie widzę...

    Teraz sezon już praktycznie ruszył a ja podawałem ceny zeszłoroczne
    posezonowe (zwłaszcza kolorowe były tańsze), pewnie trudno będzie teraz
    o promocję... :(
    Może na najbliższym bajzlu 13.03 w Wawie poszukasz?

    > Twojego opisu nie widzę, w archiwum, znalazłem tylko podziękowania dla
    > osoby która Ci ją doradzała :-)

    Nie znajdę teraz, ale napiszę jeszcze raz swoje wrażenia po 1 sezonie
    (ok. 13 tys km).

    - pomimo czarnego koloru (były też inne np. czerwone, niebieskie) na
    miasto, zwłaszcza upały, korki, itp. rewelacja, z wypiętą podpinką p.
    deszczową jest tak przewiewna, że ma się wrażenie jazdy w koszulce.
    Kilka razy gdy wyjechałem rano a nie wziąłem podpinki, to wracając
    wieczorem dosłownie marzłem.
    - sprawdziłem też na trasie, ale ze względu na przewiewność, to naprawdę
    musi być gorące lato. Od deszczu awaryjnie wożę 2 częściowy wędkarski
    kondonik.
    - posiada duże wstawki skórzane wzmacniające barki i łokcie,
    - miękką, krótką stójkę,
    - wszyte wzmocnienia na karku, klatce, pasie + wyjmowane protektory na
    plecach, łokciach, barkach,
    - zamki plastikowe, ale jak na razie (odpukać) bez awarii,
    - 2 zewnętrzne dolne/skośne kieszenie (pełne, czyli wodoszczelne)
    zamykane suwakami + 1 wewnętrzna wzdłuż zamka (też na zamek),
    - podpinka ocieplająca, ale to typowo letnia kurtka, więc do naprawdę
    wysokich temperatur. Wypinana na 1 suwak + zatrzaski w rękawach, czyli
    do błyskawicznego "montażu". ;)
    - podpinka niby p. deszczowa (sama kurtka, to mesh-siatka, więc woda się
    leje), ale nie miałem okazji testować w naprawdę dużej ulewie. Małe
    deszcze spokojnie wytrzymuje,
    - na podpince mała kieszeń na komórkę zamykana patką z rzepem + duża
    boczna też na patkę z rzepem,
    - lamówki-odblaski,
    - regulacja na paski z rzepem w pasie + nadgarstkach,
    - krótki zamek do spięcia ze spodniami.

    Nie mam odniesienia do innych, ale ja jestem bardzo zadowolony i gdybym
    miał znów kupować, to zrobiłbym to bez wahania.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97