eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właścicielaRe: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Date: Thu, 3 Mar 2011 14:08:00 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <iko3qp$703$1@news.onet.pl>
    References: <ijrgn3$iio$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ijul0r$cit$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ikd0qj$vgn$1@news.onet.pl> <ikefs4$9rm$1@news.onet.pl>
    <ikgu2l$hm0$1@news.onet.pl> <iki967$hrp$1@mx1.internetia.pl>
    <ikkpbm$9p9$1@news.onet.pl> <ikmfsm$hq0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-95-58.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299157657 7171 84.10.95.58 (3 Mar 2011 13:07:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Mar 2011 13:07:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ikmfsm$hq0$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Antivirus: avast! (VPS 110301-0, 2011-03-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:636013
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ikmfsm$hq0$...@n...onet.pl...
    > W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
    >> W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    >>> Meri napisał(a):
    >>>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
    >>>
    >>> IMHO latwo go uszkodzic.
    >>> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
    >>> robienia.
    >>
    >> Moje IMHO:
    >> - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
    >> najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
    >> do turystyków i endurowatych,
    >
    > Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
    > stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i skomplikowane
    > w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.
    >
    >> - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
    >> uniwersalny, niewielkie straty mocy,
    >
    > Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do pasa.
    > I jest glosny ale kogo to obchodzi.
    >
    >> - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    >> największa waga, największe straty mocy.
    >
    > I komplikacja najwieksza i najdrozszy.

    Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
    pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
    uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: