  • 1. Data: 2011-02-20 17:16:19
    Temat: Jak odpalić Harley Davidson Electra Glide?
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    witam! otóż mam problem!
    sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona Electra Glide z 2010 roku lekko
    uzywany i nie potrafię go odpalić!
    mam 2 kluczyki i 2 piloty bez przycisków - domyslam sie ze to moze
    immobilisery i trzeba je gdzieś przyłożyć lecz gdzie? nie mam instrukcji i
    nie moge nigdzie znalezc....
    pomozecie>?

    pozdrawiam i czekam na odpowiedz .

  • 2. Data: 2011-02-20 17:31:27
    Temat: Re: Jak odpalić Harley Davidson Electra Glide?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-20 18:16, adrianadernew pisze:
    > witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona
    > Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić!
    > pomozecie>?

    wejdź do menu i ustaw strefę czasowa na USA AZ - wtedy dezaktywuje sie
    funkja outo of riding season safety kill switch - takie ustrojstwo ktore
    pozwala odpalic moto tylko w sezonie letnim.

    KJ

  • 3. Data: 2011-02-20 18:08:06
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    KJ Siła Słównapisal

> [...]
    > funkja outo of riding season safety kill switch - takie ustrojstwo ktore
    > pozwala odpalic moto tylko w sezonie letnim.

    dzięki! sprawdze to !!!! :)

  • 4. Data: 2011-02-20 18:08:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:
    > KJ Siła Słównapisal

    > dzięki! sprawdze to !!!! :)
    >
    > --

    ROTFL !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-02-20 18:19:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-20 22:01, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > funkja outo of riding season safety kill switch - takie ustrojstwo ktore
    > pozwala odpalic moto tylko w sezonie letnim.

    Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat, to moze tez sobie kupie
    charleja i nie bede mogl go odpalic i wyguglam twoja odpowiedz i sie dam
    oszukac :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-02-20 19:45:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:

    > dzięki! sprawdze to !!!! :)

    jak juz ustawisz to sprawdz czy zalaczenie rozrusznika nie zalezy od
    wcisniecia ktorejs recznej dzwigni - hamulca albo sprzegla.

    KJ

  • 7. Data: 2011-02-20 20:10:37
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    KJ Siła Słównapisal

    > jak juz ustawisz to sprawdz czy zalaczenie rozrusznika nie zalezy od
    > wcisniecia ktorejs recznej dzwigni - hamulca albo sprzegla.

    > KJ

    okej , a powiedz mi do czego sluzy ten pilocik bez przyciskow? to do
    immobilzajzera? trzeba go gdzies przykladac?

  • 8. Data: 2011-02-20 20:15:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 21:10, adrianadernew pisze:
    > KJ Siła Słównapisal

    > okej , a powiedz mi do czego sluzy ten pilocik bez przyciskow? to do
    > immobilzajzera? trzeba go gdzies przykladac?

    Starsze HD mialy pilot z przyciskiem, nowsze maja zblizeniowy.
    Teoretycznie wystarczy miec go w kieszeni aby odpalic motocykl. Na
    liczniku masz czerwona kontrolke z "kluczykiem). Jeli mryga to masz
    uzbrojone immo i nie odpalisz motocykla. Jest na to procedura awaryjna
    ale akurat nie pamietam bo sie tym dawno nie bawilem.

  • 9. Data: 2011-02-20 20:23:29
    Temat: Re: Jak odpaliÄ&#65533; Harley Davidson Electra Gl ide?
    Od: adrianadernew <adrianszandecki@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczunapisal

> [...]
    > uzbrojone immo i nie odpalisz motocykla. Jest na to procedura awaryjna
    > ale akurat nie pamietam bo sie tym dawno nie bawilem.

    no bo zobacz, ja mam 2 klucze i 2 piloty i jak wsadzam kluczyk i
    przekręcam to pokrętło to mi świeci na konsoli CZERWONY kluczyk i
    kierunkowskazy migają ;//// na przemian o co tu chodzi? musze zmienic te
    ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

  • 10. Data: 2011-02-20 20:28:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-20 21:23, adrianadernew pisze:
> [...]
    > przekręcam to pokrętło to mi świeci na konsoli CZERWONY kluczyk i
    > kierunkowskazy migają ;//// na przemian o co tu chodzi?

    Immo i alarm sa aktywne wiec mruga. Trzeba je wylaczyc. Skoro piloty sa
    w poblizu moto to powinien sie ladnie dezaktywowac. Logo HD na pilocie
    nie dziala jako przycisk ?

    > musze zmienic te ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

    Nie zartuj ze uwierzyles jak Cie KJ wkrecal ?

    Piloty sa na pewno od tego motocykla ?