  • 61. Data: 2011-03-07 07:26:25
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierws zego właściciela
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 7 Mar 2011 07:04:24 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ludzkosc wymyslila juz cos takiego jak olejarka do lancucha :-) Mam home-made
    > tzn. koncowka dual Scottoilera ~110 PLN + wezyk + zbiorniczek na plyn
    > hamulcowy z ciagnika + elektrozawor do paliwa z Intercarsu. Przelatalo zeszly
    > rok 35 kkm bez patrzenia i naciagania lancucha. Zamontowalem bo po 2009
    > mialem odruch wymiotny na widok puszki ze smarem. A i jedna wazna rzecz -
    > przez te 35 kkm zuzylem moze litr Hipola (12 PLN).

    Niestety ludzkosc tez wpadla na pomysl malowania felg na jasne kolory. Ja
    swojego home-made`a zdjalem pod koniec zeszlego sezonu z powodu
    niemozliwosci wyregulowania go tak, zeby lancuch byl mokry a felga sucha
    :) Tez mam koncowke od scotoilera, elektrozawor i uzywalem wszystkich
    mozliwych smarowidel. Efekt zawsze taki sam. Nasmarowany lancuch i brudna
    felga :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 62. Data: 2011-03-07 07:35:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-07, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    >:) Tez mam koncowke od scotoilera, elektrozawor i uzywalem wszystkich
    > mozliwych smarowidel. Efekt zawsze taki sam. Nasmarowany lancuch i brudna

    Oj tam, oj tam... Bo na to ludzkosc wymyslila myjnie ;-)

    PS. Ja mam czarne felgi i nie narzekam.
    PS2. Motur ma byc brudny i zly ;-) KJ cos o tym wie.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 63. Data: 2011-03-07 07:54:26
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 7 Mar 2011 07:35:42 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Oj tam, oj tam... Bo na to ludzkosc wymyslila myjnie ;-)

    Chyba nie myles nigdy jasnej felgi ze smaru :)

    > PS. Ja mam czarne felgi i nie narzekam.

    No wlasnie...

  • 64. Data: 2011-03-24 20:17:40
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Dnia (Mon, 7 Mar 2011 07:35:42 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chyba nie myles nigdy jasnej felgi ze smaru :)

    Mycie jasnej felgi ze smaru, to IMO sama przyjemnosc - od razu widac
    efekty :)

    > No wlasnie...

    A ja mam kardan i nawet nie wiem, na co mialbym narzekac ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 65. Data: 2011-03-24 20:32:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-24 21:17, zbigi pisze:

    > Mycie jasnej felgi ze smaru, to IMO sama przyjemnosc - od razu widac
    > efekty :)

    > A ja mam kardan i nawet nie wiem, na co mialbym narzekac ;)
    Oj tam,np. że ciężki:-)
    Ruskie kardany potrafią uświnić felgę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 66. Data: 2011-03-25 07:46:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Oj tam,np. że ciężki:-)
    > Ruskie kardany potrafią uświnić felgę:-)

    A niemieckie zrobic chrup kawalek od domu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200